"Do you want to help me?"

Çeviri:Bana yardım etmek ister misiniz?

3 yıl önce

9 Yorum


hackersafe

bana yardım eder misin niye yanlış ????

3 yıl önce

Beyburr

Çünkü orda want var ve istemek anlamını katıyor yani onu yazmak zorundayız

3 yıl önce

MehmetAkif596305

to kullanımı neden ? to olmadan olmaz mı?

3 yıl önce

Dilara924399

İki tane fiilin yan yana kullanımında araya "to" girmeli.

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Bana yardım ETMEK İSTERMİSİN? İki fiil var.

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Bir fiili diğer fiile bağlarken kullanıyoruz.

3 yıl önce

hamit2003

^do^ yu ^cu^ gibi söyledi. normalmi

8 ay önce

IKnowIAmAw

Yardim istermisiniz dedim kabul etmedi sacmalik.

6 ay önce

ATurkishWoman

Bu cümlenin tam çevirisi şöyle: "Bana yardım etmek ister misin?"

Sizin cevabınız yanlış.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.