"He said thousands had died."

Traducere:El a spus că mii muriseră.

December 7, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


MariusVasi2

De unde "oameni" ? Puteau fi muste,pesti sau orice altceva. "El a spus ca murisera cu miile" este mai corect.


Monica684041

ce ar fi cu o propunere neutrala care le include in sine pe toate ....

el a spus ca " mii sunt morti "
( ceea ce inseamna ca "murisera" in timpul anterior naratiunii povestitorului)


iiai

De acord că atunci când sunt morți înseamnă fie că au murit, fie că muriseră, dar este valabil numai pentru acest verb cu un înțeles aparte. Respectăm timpul verbal (mai mult ca perfect - în cazul nostru) ca să nu-i zăpăcim pe cei începători.


opakai

"El a zis că muriseră mii" ar trebui acceptat.


DoruEne

În text nu sunt specificați oamenii. Mă îndoiesc de faptul că raspunsul dat de ei este corect.


douapuncte

cu miile ... by the thousand, incep sa ma indoiesc de precizia raspunsurilor


NedelcuIul

"El spusese ca murisera cu miile" poate fi considerata o varianta?


MariusVasi2

He said (trecutul simplu) = el a spus ....thousands had died (mai mult ca perfectul ) = ...murisera (inainte ca el sa spuna )


MinoCo1

Prop.directa. Normal ar trebui ca mmcp din pr. sec. sa se traduca cu pr. simplu


D92655

De ce nu si " El a spus ca murisera mii"


Florin356275

Trebuie să corectati vă rog, de unde oameni?


geneu5

Voua cei care ați dezvoltat aceasta aplicatie vi se pare naturla cum suna aceasta propozitie? "Voi ați spus ca mii murisera". "Mii" de ce murisera? Pasari, animale, oameni? Propozitia suna ca si cum este incompleta.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.