Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Pasta"

Переклад:Макарони

3 роки тому

14 коментарів


LarisaVin

яка різниця з великої чи малої літери

2 роки тому

BogusCristal

макарони теж правильно

3 роки тому

vovakondrat77

Дайте лінк на відповідну статтю у словнику.

3 роки тому

TD-UA

макарони то буде радше "Macaroni" -- один із численних різновидів пасти

3 роки тому

vovakondrat77

паста тут

спагетті тут

3 роки тому

SerKl

спагетті - те ж варіант

2 роки тому

English363

Чому макарони повинен писати з великої літери

2 роки тому

6Sla3

Тгмущо це начала

6 місяців тому

NaharD

Лапша не проканала.

1 рік тому

bZCP1

чому помилка коли я написав a pasta?

1 рік тому

Nordry
Nordry

"Pasta" загалом поняття незлічуване, тому ваш варіант буде правильним лише в одному випадку - коли йдеться про одну порцію пасти, а от у загальному випадку вживання неозначеного артикля з цим словом є помилкою.

1 рік тому

CptW10

тому що треба писати Українською паста а не Англійською.

5 місяців тому

C9yi3

В яких випадках перед іменниками ставити артикль а? А в яких без нього?

5 місяців тому