"Pasta"

Переклад:Макарони

December 7, 2014

28 коментарів


LarisaVin

яка різниця з великої чи малої літери


SergiyMarc

Великі макарони з великої літери, малі з малої :D


BogusCristal

макарони теж правильно


SerKl

спагетті - те ж варіант


vovakondrat77

Дайте лінк на відповідну статтю у словнику.


TD-UA

макарони то буде радше "Macaroni" -- один із численних різновидів пасти


vovakondrat77

паста тут

спагетті тут


English363

Чому макарони повинен писати з великої літери


6Sla3

Тгмущо це начала


NaharD

Лапша не проканала.


bZCP1

чому помилка коли я написав a pasta?


Nordry

"Pasta" загалом поняття незлічуване, тому ваш варіант буде правильним лише в одному випадку - коли йдеться про одну порцію пасти, а от у загальному випадку вживання неозначеного артикля з цим словом є помилкою.


CptW10

тому що треба писати Українською паста а не Англійською.


nastiagolovan02

Чому нe спагeтті?


C9yi3

В яких випадках перед іменниками ставити артикль а? А в яких без нього?


kG221

чому тільки з великої літери?


Veg39

як?як?яяяяк?


Moki503980

Я відповів "макарошки",чому не зарахувало??!


a3gG3

Ні ні і ні!


DARIA222

спагетті!!,чи не так???


UMMmagazin

Спагетті,локшина і тому подібне це лише види макарону ...на анг і в інших мовах таких як італіськс pasta це загальне значення иакарону....


Angie261201

макарони і спагеті то одно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.