"En iyi ve en kötü kim?"

Çeviri:Who is the best and the worst?

4 yıl önce

5 Yorum


SerdalSoydan

are kullanmak gerekmez mi

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Burada en azından iki kişi kastediliyor olmalı. Bu yuzden are olabileceğini dusunmustum. Lutfen bilen biri aciklar mi?

2 yıl önce

kedicim
kedicim

bende are yazdım iki kişi yada iki varlık olarak düşündüğüm için

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Better ve best karışıp duruyor of of

10 ay önce

Erkmen538248

Bende am kullandim, iki kisi oldugu icin ama yanlis cevapmis

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.