Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"En iyi ve en kötü kim?"

Çeviri:Who is the best and the worst?

3 yıl önce

6 Yorum


SerdalSoydan

are kullanmak gerekmez mi

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Burada en azından iki kişi kastediliyor olmalı. Bu yuzden are olabileceğini dusunmustum. Lutfen bilen biri aciklar mi?

2 yıl önce

smartmanist

is olmalı çünkü birincisi kim diye olduğundan kimler değil.Ayrıca the best ve the worst sıfat burda isim değil.Bence bu yüzden is uygun.

2 yıl önce

kedicim
kedicim

bende are yazdım iki kişi yada iki varlık olarak düşündüğüm için

1 yıl önce

sonterekeme

Better ve best karışıp duruyor of of

6 ay önce

Erkmen538248

Bende am kullandim, iki kisi oldugu icin ama yanlis cevapmis

4 ay önce