A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Her cat"

Fordítás:A macskája

3 éve

28 hozzászólás


Cola820251

A her azt jelenti h övé(lány)

2 éve

kaizermate

OLVASSÁTOK EEel!!

2 éve

BlankaPaula

De nem mindig van odaírva. Van, akiknél ezt a mondatot angolról magyarra kell fordítani, van akiknél magyarról angolra, van akiknél hallás után kell leírni(ők panaszkodnak) és van akik mikrofonba kell mondják. Esettől függ.

1 éve

Beni0111

Mit? Ezt mondta!!!

2 éve

szabebalint

ez félreérthető: "her cat" - "rocket"

3 éve

szirakieva1963

a magyar "ő" nem fejezi ki a nemet, a her csak lány lehet

3 éve

ErzsbetAgo

miért 'a' macskája,nincs the előtthe. Csak "macskája"miért nem jó?

1 éve

ZsanettZs

De oda is van irva nem csak mondja! Nem ertem h h lehet ezt felre erteni

1 éve

BlankaPaula

De nem mindig van odaírva. Van, akiknél ezt a mondatot angolról magyarra kell fordítani, van akiknél magyarról angolra, van akiknél hallás után kell leírni(ők panaszkodnak) és van akik mikrofonba kell mondják. Esettől függ.

1 éve

BojtiHuba

Már megint az a hülye macska

1 éve

Martin529830

Mikor van his vagy her? Mitől függ?

1 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Szia! Nagyon egyszerű: mikor nő a tulaj, akkor "her", viszont ha férfi, akkor "his". Ha tárgyról van szó, akkor meg "Its". Ez utóbbi aposztróf nélkül.

1 éve

kakutya

szerintem rossz a hang :(

6 hónapja

78Gabry

Én "our cat" értettem

3 éve

bpeti06

én "her cat" - et értettem

3 éve

Reka52
Reka52

Én is :((((

3 éve

selyemherny0

én is azt értettem

3 éve

csamizuka

Ige

3 éve

r.kriki

Mit jelent a her szó?

2 éve

BlankaPaula

her-az övé(lány) his-az övé(fiú)

1 éve

CsabyVarga

Az ő macskája Ez is jó.

3 éve

Boggi23

Én értettem!

2 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mi a példában az "acc" és a "je" angol megfelelője? És amúgy mik ezek?☺

2 éve

dorka848315

A her cat nekem annyira nem megy

2 éve

HajduMiki

Ő macska... nincs birtokos jelző

3 éve

EditMszros

Állítmány nincs! Már ezért sem jó a fordításod. A'her' a birtokos névmás.

2 éve

dorka848315

Ghfjfghn

2 éve

Nonika12

Otcku

2 éve

Kapcsolódó fórumok