1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка зубна паста?"

"Яка зубна паста?"

Переклад:Which toothpaste?

December 8, 2014

12 коментарів


kostya07

чому неможна сказати what is a toothpaste?


Fb8U1

Мабуть, можна, якщо питати "Що таке зубна паста?"


Fb8U1

Тільки треба ще без артикля, бо паста незлічувана.


ZhQT17

Якщо What is toothpaste? - Що таке зубна паста? тоді по вашому: What is your name? Що таке твоє ім'я?


Dmy_S

Ні. Якщо трохи іншми словами:
What is toothpaste? - Що означає "зубна паста"?
What is this toothpaste? - Якою є ця зубна паста?
What is your toothpaste? - Якою є твоя зубна паста?
Відповідно,
What is your name? - Яке (яким є) твоє ім'я, тобто, Як тебе звати?
Із "що означає" це не проканає, бо для такого запитання потрібен неозначений детермінант (неозначений або нульовий артикль), а присвійний займенник your, без якого тут не обійтись, - детермінант цілком означений (як означений артикль). Тому доведеться фрмулювати складніше: What is the mean of your name?


mizail

Чому toothpaste без артикля?


SergioRuido

Після питальних слів який/котрий не йдуть артиклі.


mizail

А-а-а. Дякую. Це нова інформація.


Lulkanto

Загляните сюда, это вам может пригодиться → https://www.duolingo.com/comment/3018590


mizail

О! Дякую.


Dmy_S

А в цьому реченні дієслово недоречне?


Vital153055

Чому без дієслова?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.