1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка зубна паста?"

"Яка зубна паста?"

Переклад:Which toothpaste?

December 8, 2014

9 коментарів


kostya07

чому неможна сказати what is a toothpaste?


Fb8U1

Мабуть, можна, якщо питати "Що таке зубна паста?"


Fb8U1

Тільки треба ще без артикля, бо паста незлічувана.


mizail

Чому toothpaste без артикля?


SergioRuido

Після питальних слів який/котрий не йдуть артиклі.


mizail

А-а-а. Дякую. Це нова інформація.


Lulkanto

Загляните сюда, это вам может пригодиться → https://www.duolingo.com/comment/3018590


Dmy_S

А в цьому реченні дієслово недоречне?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.