1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The watch is in the wallet."

"The watch is in the wallet."

Çeviri:Kol saati cüzdanın içindedir.

December 8, 2014

11 Yorum


Suleymansa17

O nasıl cüzdanmış


merkoc

Kol saati cüzdanındadır neden kabul edilmedi


Selcen_Ozturk

cüzdanındadır : in your wallet


AhmetDoruk

Saat cüzdanın içeresindedir - neden kabul etmedi


ceren479354

Watch demis, watch kol saati anlaminda clock deseydi dediginiz olurdu


DenizSsl

Cüzdanda kol saati ne arasın. Akıl var mantık yok yani.


Prmdfn

watch izlemek anlamında da kullanılıyor nasıl ayırt edicez?


AknK6

The fiillerin başına yazılmaz.


YusufUbay

Başka konacak yer mi yokmuş?


dolphinejk

Watch izlemek anlamına gelmez mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla