"Pasta"

Μετάφραση:Ζυμαρικά

πριν από 4 χρόνια

9 σχόλια


flwra3

Γιατι pasta και οχι macaroni ?:\

πριν από 2 χρόνια

xaitini77

Γιατι η λεξη pasta σημαινει Ζυμαρικά και μακαρονια στα αγγλικα

πριν από 1 χρόνο

VZod2

Thank u

πριν από 1 χρόνο

xaitini77

Its my pleasure

πριν από 1 χρόνο

vicky205955

Συγνώμη κάποιοι παρεξήγησαν το τι είπα...και οι έλληνες χρησιμοποιούμε και την λέξη πάστα για τα ζυμαρικά αυτό εννοούσα.

πριν από 2 μήνες

vicky205955

και στα ελληνικά πάστα λέμε τα ζυμαρικά.

πριν από 5 μήνες

NikosSerb

παστα ζημαρικων το λενε οι σεφ

πριν από 2 μήνες

NikosSerb

παστα ξερω γλυκο! ή αντε pasta napolitana = μακαροναδα!

πριν από 2 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Ναι, στα Ελληνικά. Εδώ όμως διδάσκεται το Αγγλικό λεξιλόγιο και απλά επειδή η λέξη πάστα είναι δάνειο και στα Ελληνικά και έχει καταλήξει να σημαίνει "γλυκό", αυτό δεν ισχύει απαραίτητα και σε άλλες γλώσσες. Στα Αγγλικά, η ίδια λέξη έχει εντελώς διαφορετικό νόημα, και σημαίνει "ζυμαρικά/μακαρόνια". Δε θα ακούσεις στα Αγγλικά να αναφέρονται σε γλυκό ως "pasta".

Οπότε, σε περιπτώσεις που συμβαίνει οι δύο Γλώσσες να έχουν παρόμοιες ή και ίδιες λέξεις, να πονηρεύεστε ότι δεν είναι πάντα απαραίτητο ότι είναι και συνώνυμα.

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.