"Pasta"

Μετάφραση:Ζυμαρικά

December 8, 2014

9 σχόλια


VZod2

Thank u

November 18, 2017

xaitini77

Its my pleasure

November 18, 2017

vicky205955

Συγνώμη κάποιοι παρεξήγησαν το τι είπα...και οι έλληνες χρησιμοποιούμε και την λέξη πάστα για τα ζυμαρικά αυτό εννοούσα.

October 10, 2018

flwra3

Γιατι pasta και οχι macaroni ?:\

October 30, 2016

xaitini77

Γιατι η λεξη pasta σημαινει Ζυμαρικά και μακαρονια στα αγγλικα

December 21, 2016

vicky205955

και στα ελληνικά πάστα λέμε τα ζυμαρικά.

July 10, 2018

NikosSerb

παστα ζημαρικων το λενε οι σεφ

October 9, 2018

NikosSerb

παστα ξερω γλυκο! ή αντε pasta napolitana = μακαροναδα!

October 8, 2018

MarsTheSoap

Ναι, στα Ελληνικά. Εδώ όμως διδάσκεται το Αγγλικό λεξιλόγιο και απλά επειδή η λέξη πάστα είναι δάνειο και στα Ελληνικά και έχει καταλήξει να σημαίνει "γλυκό", αυτό δεν ισχύει απαραίτητα και σε άλλες γλώσσες. Στα Αγγλικά, η ίδια λέξη έχει εντελώς διαφορετικό νόημα, και σημαίνει "ζυμαρικά/μακαρόνια". Δε θα ακούσεις στα Αγγλικά να αναφέρονται σε γλυκό ως "pasta".

Οπότε, σε περιπτώσεις που συμβαίνει οι δύο Γλώσσες να έχουν παρόμοιες ή και ίδιες λέξεις, να πονηρεύεστε ότι δεν είναι πάντα απαραίτητο ότι είναι και συνώνυμα.

October 9, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.