"Pasta"

Μετάφραση:Ζυμαρικά

December 8, 2014

9 σχόλια


vicky205955

Συγνώμη κάποιοι παρεξήγησαν το τι είπα...και οι έλληνες χρησιμοποιούμε και την λέξη πάστα για τα ζυμαρικά αυτό εννοούσα.


vicky205955

και στα ελληνικά πάστα λέμε τα ζυμαρικά.


NikosSerb

παστα ζημαρικων το λενε οι σεφ


NikosSerb

παστα ξερω γλυκο! ή αντε pasta napolitana = μακαροναδα!


MarsTheSoap

Ναι, στα Ελληνικά. Εδώ όμως διδάσκεται το Αγγλικό λεξιλόγιο και απλά επειδή η λέξη πάστα είναι δάνειο και στα Ελληνικά και έχει καταλήξει να σημαίνει "γλυκό", αυτό δεν ισχύει απαραίτητα και σε άλλες γλώσσες. Στα Αγγλικά, η ίδια λέξη έχει εντελώς διαφορετικό νόημα, και σημαίνει "ζυμαρικά/μακαρόνια". Δε θα ακούσεις στα Αγγλικά να αναφέρονται σε γλυκό ως "pasta".

Οπότε, σε περιπτώσεις που συμβαίνει οι δύο Γλώσσες να έχουν παρόμοιες ή και ίδιες λέξεις, να πονηρεύεστε ότι δεν είναι πάντα απαραίτητο ότι είναι και συνώνυμα.


flwra3

Γιατι pasta και οχι macaroni ?:\


xaitini77

Γιατι η λεξη pasta σημαινει Ζυμαρικά και μακαρονια στα αγγλικα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.