"What is the book about?"

Tłumaczenie:O czym jest ta książka?

4 lata temu

7 komentarzy


psi22

"about" brzmi bardzo niewyraźnie z odsłuchu

4 lata temu

haneczka1

To prawda

3 lata temu

marokos2010

What is the book about znaczy o czym jest książka. What is that book about znaczy o czym jest ta książka.

3 lata temu

Somcia

Nie zupełnie, ponieważ gdy dodamy "the" może oznaczać, że mówimy o konkretnej książce (ta) np. w przypadku jak ktoś powie Przeczytałem książke pt. "...", możemy właśnie zadać pytanie: O czym jest ta książka - What is the book about?

3 lata temu

Somcia

What is that book about? użyjemy wtedy, gdy podniesiemy książke z półki lub skierujemy na nią palec, pokazując komuś o którą książke chodzi.

3 lata temu

marokos2010

Ale tłumaczenie o czym jest książka nie jest złe

3 lata temu

dzikiliwus

Jednak poprzedzające rzeczownik "the" wskazuje na konkretną książkę.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.