"Când ai văzut-o pe ea dansând cu el?"

Traducere:When did you see her dance with him?

December 8, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


SorinPirtea

De ce nu este corect "dancing"? Nu se referă la o acțiune care se petrecea în momentul vorbirii, chiar dacă în trecut? Nu trebuie folosit gerunziul?


CorneaCons

Corect este dancing dansând la gerunziu de care ei habar nu au!


Ana294796

de ce nu este ,,dancing,,


Gabijugi371

CorneaCons,dacă taceai, filizof te faceai. :)))


DanDracea

nu e ”saw her”?


prunc

Este din cauza lui "did", "did" e "do" la trecut si verbul propriuzis ramane la prezent:

I did see her dance with him!

I saw her dance with him!

Si cum intrebarile sunt construite cu "did" (de cele mai multe ori), se foloseste prezentul pentru verbul propriuzis.


CorneaCons

Ce caraghios! Atunci când a văzut-o era în trecut și nu poți să trăiești în trecut. Nu mai învățați ca papagalii, puneți-vă capul la treabă sau nu aveți!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.