A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez a szoknya túl rövid."

Fordítás:The skirt is too short.

3 éve

28 hozzászólás


bitten9

This skirt is too short... nem? Mert áthúzta és kijavította, hogy The skirt...

3 éve

LightmanHUN

Még mindig él a hiba, a 'this skirt'-öt javítja 'the skirt'-re.

3 éve

CommodoreOldboy

Még mindig hibás

3 éve

DGy75

Csatlakoznék a hibajavítási kérelemhez, ha van rá mód. THIS SKIRT = EZ A SZOKNYA Köszönöm

3 éve

ootelo
ootelo

Tényleg rövidebb idő lenne a this-t hozzáírni a helyes megoldásokhoz, mint itt magyarázkodni, h miért nem lett megcsinálva. De úgy látom, h már csak dacból sem lesz kijavítva.

3 éve

Asperbecsi

Meg mindig hibás :(

2 éve

Paller22a

Nem értem én sem, hogy magyarba minek emeli ki, hogy ez a szoknya... Nekem is ugyanúgy áthuzta a This skirt-öt.

3 éve

Szimmetria

"Ez a szoknya túl rövid." = THIS skirt is too short. Megint a 2-3-6 hónapos hibákat kell küldözgetni javításra. Ami nem lenne baj, kivéve hogy friss tanulókat megtévesztitek, a közepeseket felbosszantjátok. Akik meg elhitték hogy kikerült a bétából a szekció és örömmel állt neki (mint én) most ég a pofám hogy javasoltam az ismerősöknek. Ez már több mint a 20. érthetetlen, többhónapos hiba, amit 1 hét alatt találtam. Tessék visszamenni bétába ha ennyire nem megy.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igazad van, de attól tartok, hogy egy kicsit túlreagálod a dolgot. Komolyan azt képzeled, hogy neked kell arcvesztést elviselned a mi hibáinkért?:-)

3 éve

Szimmetria

Azt látom hogy itt az első hozzászólásnál te magad érdeklődtél a beküldés felől. 2 hónapja. Aztán semmi. Nem a hibák zavarnak legjobban,az mindenhol előfodul, rendben, hanem 2 hónap alatt sikerült ugyanúgy hagyni. Van amit láttam 6 hónapja nem sikerült javítani. Nem szenvedtem 'arcvesztést' a barátaim előtt szerencsére csak a 'pofám ég'.

3 éve

batinthesun

Es meg mindig hibas...mi lenne ha a forumon valo magyarazkodas helyett kijavitanatok a hibat?! Kevesebb ido is lenne..de nem ink a flame..

3 éve

ootelo
ootelo

Nagyon jó kis app lenne ez a Duolingo, egyetlen zavaró hibája tényleg az, hogy hiába találja meg, és jelzi a közösség sokszor fél éves - éves hibák nincsenek kijavítva. 1 idő után ez lesz a Duo veszte, és mindenki átpártol a Xeropan-ra. A Duo stagnál, míg a másiknál figyelnek a felhasználók visszajelzéseire.

3 éve

evike7806

Ha be lett küldve a hiba, lesz javítva? Köszi Éva

3 éve

veszpkat

Csatlakozom. Van esély a javitásra, vagy tényleg besértödtek és dacból nem javitjátok? A gond igy az hogy a program alap értékét ölitek ki.

2 éve

Fricc85

még mindig hibás sajnos. 2015.11.02.

2 éve

MsMCallas
MsMCallas

Továbbra sem fogadja el a 'This skirt...' változatot... Jelentettem... 2015.12.06.

2 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Beküldted?

3 éve

bitten9

Be.

3 éve

PlErds2
PlErds2

this skirt is too short ... Kedves Abenhakam! Végigolvastam a témát, szeretek itt tanulni, nagra értékelem az erőfeszítéseiteket, kétségtelen viszont, hogy itt a tanulóknak van igazuk.... Nem tudom, mi lenne, ha most szépen kijavítanátok a nyilvánvaló tévedéseteket és végre ez a téma okafogyottá válna? :-) Találkoztam már én is egypár téves dologgal, csak a nagyon fontosaknál írok, de igazából üdvözítő lenne, ha szépen kijavítgatnátok, az időtökhöz mértem, a hibákat. Attól még nem lesz kisebb az érdemetek, sőt felnéznének rátok, hisz a fejlesztés nektek is az érdeketek, függetlenül az ingyenes lehetőségtől...

2 éve

gyngyineme

Továbbra sem fogadja el a " This skirt" változatot. 2016.05.10.

2 éve

csermenyi

még mindig nem :D 1 éve...

2 éve

BelaKosa
BelaKosa

És még mindig nem!

2 éve

ZsanaHo

MÉG MINDIG NINCS JAVÍTVA A "THE" "THIS"-RE!

2 éve

Vrs4
Vrs4

Én is nagyon sokat köszönhetek a Duonak és a készítőknek és nem akarok cserébe pattogni. De tényleg nehéz felhasználóként megérteni, hogy ennyi visszajelzés után miért nem javítanak ki egy ilyen hibát... 2016. 08. 31.

1 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Kijavítottam.

1 éve

batinthesun

nemár.... :( tedd vissza... én nem akarom hogy ezzel egy korszak véget érjen :(

1 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nem jó nektek semmi...:-(

1 éve

Tarnai
Tarnai

Ha már ez egy ilyen nap, nézd meg kérlek a szintén nagyon régi Fegyver=Waepons ügyet is.

1 éve