1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My trip has a purpose."

"My trip has a purpose."

Çeviri:Benim gezimin bir amacı var.

December 8, 2014

8 Yorum


huseyin.me

Soylerken job ama yazida trip lutfen duzeltir misiniz

February 7, 2015

ezginur597367

Benimgezimin amaci var dedim kabul etmedi bu ne ya

June 27, 2016

sfros

Gezim bir amaca sahip ile amacı var arasında ne fark varki

March 8, 2016

korhanerk

purpose yerine object'i kullanabilir miydik

December 8, 2014

FahriCekirge

Benim gezintimin bir amacı var....dedim kabul edilmedi.

April 22, 2016

EsinAselKaraca

seyahatim bir amaca sahip neden olmuyor?

February 1, 2017

mahmut355292

Gezim bir amaca sahip.It s OK

March 24, 2019

SabineBergmann1

Neden "benim gezimin bir hedefi var" yanliş

June 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.