1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you speak French?"

"Do you speak French?"

Çeviri:Fransızca biliyor musun?

December 9, 2014

10 Yorum


emtahmilci

''Fransızca konuşabilir misin?'' Kabul edilmedi, sebebi nedir acaba?


asdzxvasd

doğru kabul edilebilmesi için cümlenin "can you speak french ?" olması lazım.


emtahmilci

''Speak'' bilmek anlamına gelmiyor ki ama, konuşabilmek anlamına geliyor.


asdzxvasd

dediğin yanlış değil ama soru do ile sorulmuş, yani bilmek yerine konuşmak desek bile cümle "fransızca konuşur musun" olur.


f.evren

Fransizca konusurmusun yazdim kabul etmedi


szsakar

Haklısın bence de öyle olmalıydı


Edizer

"Fransızca bilir misin?" eklenebilir.


sezgin96161

Fransizca konuşurmusun olmasi bu değilmi


mehmet147316

Her ikisi de kullanılabilmekle beraber geniş zamanı tercih etmek ingilizcesi ile daha uyumludur.


Kimyar1

Bu soru hAtali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.