"We wear dresses."

Fordítás:Ruhákat viselünk.

December 9, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


AVesely15

Hát nyilván. Ki nem?


Abenhakan

A dress nem feltétlenül női ruhát jelent.


Kosszur

Köszi ezt nem tudtam, hogy van ilyen jelentése is.

A kétkedőknek küldöm, amit erről találtam:

B2 [U] used, especially in combination, to refer to clothes of a particular type, especially those worn in particular situations: The king, in full ceremonial dress, presided over the ceremony.

Csak néhány példa:

  • ilyenek a különböző egyenruhák (katonai, iskolai)
  • speciális helyzetekben használt viselet/ruha (pl. búvárkodásnál Standard diving dress)
  • népviseletek (pl. a skót Highland dress )

az angol wiki-n is keresgélhettek a különböző típusaira pl. Court dress, Academic dress, Battledress, Dress uniform (Full Dress Uniform), Morning dress

Pl. előfordulásra:

  • And she said, "People in Eastern dress, in drapes, walking up and down stairs.
  • Arthur rose from his seat and took a single step toward the men in legionary dress.

bbdict

Helyesen "We wear clothes." lenne. Már megint a női ruha, és a ruha(általában) szavak keverése. Egy teljesen kezdő tanulót nagyon megkever ez a program.


Zoltan49

Igaz. Majd tisztázódik. Ezért tanulunk. Ha tudnánk, nem kellene ezt is, azt is gyakorolnunk.


TwlenTwo2

Nagyon furcsán mondja


BodAnna3

Abszolút nem értem, a férfi a "We" szót "új" -nak ejti, a nő pedig we-nek, mint a "they" szót. Most melyiket vegyem jónak. Nézzék meg minden alkalommal rosszul írom, a kiejtés miatt. Ha "we"-t írok, akkor "tey", ha "tey"-t akkor "we".


Csizmadibalintka

Ruhákat hordunk vagy ruhákat viselünk. Nem ugyanaz? Ejj


Gerti490100

Amit én írtam válasznak az is ue. jelenti


csi66686

Mi ruhákat viselünk. Ezt írtam és nem fogadta el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.