Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Βλέπω ότι τρώει."

Μετάφραση:I see that he eats.

πριν από 3 χρόνια

9 σχόλια


tasos2014

Αφού δεν αναφέρει αν είναι άνδρας η γυναίκα γιατί είναι λάθος το I see that eats

πριν από 3 χρόνια

panagiotists
panagiotists

Γιατί πρέπει να αναφέρεις το υποκείμενο. Σε αυτή την περίπτωση είναι σωστό είτε βάλεις he είτε she.

πριν από 3 χρόνια

Ale3andros

Άρα θα ήτανε σωστό και το: I see that it eats;

πριν από 3 χρόνια

teopap2
teopap2

Ναι, αν αναφερόσουν πχ σε κάποιο ζώο.

πριν από 2 χρόνια

vicky205955

έγραψα she και όχι he και το θεώρησε λάθος?ποιός ξέρει να μου πεί πως θα καταλάβω αν εννοεί αρσενικό ή θηλυκό?

πριν από 11 μήνες

panos86gr
panos86gr

Το λάθος θα ήταν ότι δεν έβαλες that όχι το she

πριν από 2 μήνες

Angela509759

Κάποιες φορές και εμένα μου τα σπάει τα νεύρα

πριν από 9 μήνες

flwra3

Οντως !

πριν από 1 χρόνο

pis8HpRw

Γιατί όχι look;

πριν από 1 μήνα