1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Βλέπω ότι τρώει."

"Βλέπω ότι τρώει."

Μετάφραση:I see that he eats.

December 9, 2014

9 σχόλια


tasos2014

Αφού δεν αναφέρει αν είναι άνδρας η γυναίκα γιατί είναι λάθος το I see that eats


panagiotis_ts

Γιατί πρέπει να αναφέρεις το υποκείμενο. Σε αυτή την περίπτωση είναι σωστό είτε βάλεις he είτε she.


Ale3andros

Άρα θα ήτανε σωστό και το: I see that it eats;


teopap2

Ναι, αν αναφερόσουν πχ σε κάποιο ζώο.


vicky205955

έγραψα she και όχι he και το θεώρησε λάθος?ποιός ξέρει να μου πεί πως θα καταλάβω αν εννοεί αρσενικό ή θηλυκό?


panos86gr

Το λάθος θα ήταν ότι δεν έβαλες that όχι το she


pis8HpRw

Γιατί όχι look;


sophiezar19

Γιατί το look νομίζω σημαίνει κοιτάζω, όχι βλέπω. Η σημασία του ειναι ιδια αλλα σε αυτη την περίπτωση θελει το see


2LhU4

Το κοιταζω απο το βλεπω εχουν διαφορετικη εννοια ακομη και στα Ελληνικα. Οπως λεει η φραση "κοιταζω αλλα δεν βλεπω"

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.