"Βλέπω ότι τρώει."

Μετάφραση:I see that he eats.

December 9, 2014

10 σχόλια


tasos2014

Αφού δεν αναφέρει αν είναι άνδρας η γυναίκα γιατί είναι λάθος το I see that eats

December 9, 2014

panagiotis_ts

Γιατί πρέπει να αναφέρεις το υποκείμενο. Σε αυτή την περίπτωση είναι σωστό είτε βάλεις he είτε she.

December 9, 2014

Ale3andros

Άρα θα ήτανε σωστό και το: I see that it eats;

January 19, 2015

teopap2

Ναι, αν αναφερόσουν πχ σε κάποιο ζώο.

October 12, 2015

vicky205955

έγραψα she και όχι he και το θεώρησε λάθος?ποιός ξέρει να μου πεί πως θα καταλάβω αν εννοεί αρσενικό ή θηλυκό?

September 5, 2017

panos86gr

Το λάθος θα ήταν ότι δεν έβαλες that όχι το she

June 7, 2018

Angela509759

Κάποιες φορές και εμένα μου τα σπάει τα νεύρα

October 29, 2017

flwra3

Οντως !

October 29, 2016

pis8HpRw

Γιατί όχι look;

July 4, 2018

sophiezar19

Γιατί το look νομίζω σημαίνει κοιτάζω, όχι βλέπω. Η σημασία του ειναι ιδια αλλα σε αυτη την περίπτωση θελει το see

January 23, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.