"Whosecalendarisit?"

Переклад:Чий це календар?

3 роки тому

7 коментарів


IMihnenko

можна це речення написати як: Whose the calendar?

3 роки тому

SergioRuido

Ні, має бути англійське дієслово зв'язка. І одразу після чий не ставляться артиклі..

3 роки тому

IMihnenko

це касається всіх запитань what, where, how, why, who, whose тощо?

3 роки тому

SergioRuido

Якщо це запитання - так. Хіба що з what це може бути окличне речення типу What a surprise! (Який сюрприз!)

3 роки тому

IMihnenko

дякую

3 роки тому

Slavko740840

Інший переклад теж саме тільки з пробілом?

2 роки тому

IgorPit

Адміни!!!! Слухав пів години. Що за каундер чується. Навіть після відкритої відповіді не можу зрозуміти де тут КАЛЕНДАР. Щось зробіть.

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.