"Whose calendar is it?"

Переклад:Чий це календар?

December 9, 2014

8 коментарів
Це обговорення закрито.


denis13gl

Дивне аудіо у виконанні Zari (якщо не помиляюсь) зовсім не чути whose


NinaKravch3

Так справді


NinaKravch3

Так справді


NinaKravch3

Так справді


IMihnenko

можна це речення написати як: Whose the calendar?


SergioRuido

Ні, має бути англійське дієслово зв'язка. І одразу після чий не ставляться артиклі..


IMihnenko

це касається всіх запитань what, where, how, why, who, whose тощо?


SergioRuido

Якщо це запитання - так. Хіба що з what це може бути окличне речення типу What a surprise! (Який сюрприз!)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.