1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Whose calendar is it?"

"Whose calendar is it?"

Переклад:Чий це календар?

December 9, 2014

7 коментарів


IMihnenko

можна це речення написати як: Whose the calendar?


SergioRuido

Ні, має бути англійське дієслово зв'язка. І одразу після чий не ставляться артиклі..


IMihnenko

це касається всіх запитань what, where, how, why, who, whose тощо?


SergioRuido

Якщо це запитання - так. Хіба що з what це може бути окличне речення типу What a surprise! (Який сюрприз!)


Slavko740840

Інший переклад теж саме тільки з пробілом?


IgorPit

Адміни!!!! Слухав пів години. Що за каундер чується. Навіть після відкритої відповіді не можу зрозуміти де тут КАЛЕНДАР. Щось зробіть.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.