1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea joacă în iunie."

"Ea joacă în iunie."

Traducere:She plays in June.

December 9, 2014

12 comentarii


RenataPusc

Am spus gresit si totusi mi-a spus ca am raspuns corect...:(


brandusa14

Doamne , pentru un "S" iti scrie cai gresit Zici ca ii profa mea de romana ???!!!!


nunutotu

Nu e doar un "s",s-ul ăla contează foarte mult!...


ana127833

Doamne...și a mea!


Ursulpolar1

Eu am crezut că e defat June cu mic


ALExia20064

What?! E fara sens propozitia asta!!


MadalinaAn10

Iae eu am spus corect si mi-a spus ca am gresit :))


Alexa630334

De ce se scrie plays


andrandrusca

Pentru ca la persoana a treia singular (she, he, it) se adauga un "s" la sfarsitul verbului.


nobody108

She plays in june sounds strange in English


MadaMarin

De ce nu merge she plays into June??????


Cleo980058

Tu nu mai stii englezã ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.