Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea joacă în iunie."

Traducere:She plays in June.

acum 3 ani

11 comentarii


RenataPusc

Am spus gresit si totusi mi-a spus ca am raspuns corect...:(

acum 3 ani

brandusa14

Doamne , pentru un "S" iti scrie cai gresit Zici ca ii profa mea de romana ???!!!!

acum 1 an

ana127833

Doamne...și a mea!

acum 1 an

MadalinaAn10

Iae eu am spus corect si mi-a spus ca am gresit :))

acum 3 ani

nobody108

She plays in june sounds strange in English

acum 2 ani

Ursulpolar1

Eu am crezut că e defat June cu mic

acum 1 an

ALExia20064

What?! E fara sens propozitia asta!!

acum 1 an

Alexa630334

De ce se scrie plays

acum 2 ani

andrandrusca

Pentru ca la persoana a treia singular (she, he, it) se adauga un "s" la sfarsitul verbului.

acum 2 ani

MadaMarin

De ce nu merge she plays into June??????

acum 1 an

StefanAndr749671

sss

acum 1 an