1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The police have the evidence…

"The police have the evidence."

Μετάφραση:Η αστυνομία έχει την απόδειξη.

December 9, 2014

7 σχόλια


ippeas

Η αστυνομία έχει το αποδεικτικό στοιχείο γιατί μου το πιάνει λάθος; αφού το evidence δεν είναι στον πληθυντικό


djstef10

British Dictionary definitions for police: police=functioning as pl(είναι πάντα στον πληθυντικό) the members of such a force collectively Τα μέλη μίας τέτοιας δύναμης(αστυνομικής)συλλογικά


Georgtime

Εχω την ιδια απορια, γιατι οχι has;;


TuU01

μπαίνει have διοτι η αστυνομια ειναι πληθυντικος δηλαδή they have the evidence!!!


Afroditi-

Και γιατί δεν λέμε τότε οι αστυνομικοί έχουν την απόδειξη;


djstef10

Διότι τότε θα έπρεπε να πούμε "the police officers have the evidence"


iraidos

γιατί have και ότι το has ?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.