Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jablka"

Překlad:The apples

před 3 roky

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


hronskaM

a a an ,je to same ?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Ale AN se pouziva pred samohlaskami, protoze vyslovit treba A EGG jde spatne. Takze je to AN EGG. Ale v tomto pripade mate mnozne cislo, ktere neurcity clen nema, takze to budou jenom APPLES. Pokud by to jablko bylo jedno, tak to bude AN APPLE

před 3 roky

BlueMrkev

Proč je to The apples? A ne: An apples?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože neurčitý člen "a/an" je jenom v jednotném čísle a do češtiny se taky dá přeložit jako jeden, respektive občas se používá ve významu jeden. Z toho plyne že v množném čísle se slovo jeden použít nedá a tudíž tam je "nulový člen". To znamená, že správnou odpovědí zde jsou buď určitá jablka "The apples" nebo neurčitá jablka "Apples".

před 3 roky