1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He wants an apple."

"He wants an apple."

Çeviri:Bir elma ister.

December 10, 2014

32 Yorum


MustafaWorld

O bir elma ister yazdm kabul etti.


sfhmz5a144

Nasıl yazıyon orda o yok


puffff4

Klavye ile yaz de yazılır


SolmazYldz

Benim kini kabul etmedi


Abdurrahman.

"he" yazınca "o" diye çevrilmesi gerekmiyor mu?


Halenur2020

Abdulrahman sen sus sjskjsjzjs


AdemGlen

Neden He wants a apple değilde He wants an apple ?


Bengi546424

kelime sessiz harf ile başlıyorsa (a) sesli harf ile başlıyorsa (an) gelir


halilgrgn51

elma kelimesi sesli harf ile başladığı için başına "an" gelir. Sessiz harf ile baslayanların başına "a" gelir.


Muhammetzm3

apple kelimesinin baş harfi sesli harfle başlıyor örnegin apple yerıne pencil kullanılsaydın a gelirdi başına


AhmtSaLh

O elma istiyor yazdım kabul etti


incikin_

İngilizcede bazı fiiller hiçbir zaman Şimdiki Zaman (Present Continuous Tense) ile kullanılmaz. Bu fiilleri daima simple tenseler ile kullanırız.

Örneğin "want (istemek), like (sevmek), need (ihtiyaç duymak), know (bilmek), vs.

● He is wanting... (YANLIŞ)
● He wants an apple. (DOĞRU)
=Elma ister. / Elma istiyor.

İngilizcede şimdiki zaman alternatifi olmadığı için Türkçede iki çeviri de doğru kabul ediliyor.


isimsiz111195

Bir elma ister o dedim kabul etmedi. Niye aynı anlam değilmi? Bilen söyleyebilirmi nedenini.


Mehmetlhan11

Bir elma ister dedim kabul etti "He" kelimesini çevirmedi


zehzey2

He diyor ama orda he oldugu icin o demiyormuyiz ve siklaeda o yok


ibrahim-sami

Gizli ozne var. Bir elma ister ... kim ister? O.... o bir elma ister ile bir elma ister ayni manada...


sselenyum

He yazınca o demesi gerekiyodu


Muhammetzm3

türkçede o elma ister demeyiz genelde o kullanmayız onun gibi düşün zaten ingilizce konusma dilinde böyle şeylere takılınmaz


xxxesmgl

O yerine to yazmışlar


mustafaere71528

O olması gerekmiyo mu?


fuatdalm

He burda gizli öznemi oluyor acaba? Ondan cevapda yok herhalde


Merve706771

Orda o yok he o demek ve orda o yok bir olmamasi lazim duzeltin şu yazım hatalarını


MelekAkda3

O bir elma ister (kabul etmedi


zekimsr

He için neden "O" zamiri kullanılmamış?


ibrahim-sami

"He" zaten 3. tekil (erkek) zamiri


Deniz239759

Orda "want" diyor ama biz öyle yazınca kabul etmiyor


Hasan794837

O bir elma ister olmasi gerekiyor


Reyhan576811

Esasında o bir elma ister olmalı . Başa He geldiyse.


Busra_b1

Ya Allah aşkına he yerine yanlışlıkla hr yazdım yapmayın ya saçma bi şryden canım gitti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.