1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I return."

"I return."

Çeviri:Ben dönerim.

December 10, 2014

13 Yorum


A.Zekeriya1453

konu geniş zaman geçmiş değil


OzanOke

Dönüyorum en doğrusu bence


Kumsal......

Yani ben dönerim demek kendim yaparım anlamına gelir


FurkanAlta8

"I am return" anlamı ne oluyor? Ve bu şekilde kullanmak geniş zamana göre yanlış oluyorsa ne şekilde kullanılır?


emrahismael

Am , is, are olmak anlamı verir. Senin yazdığının anlamı Ben dönmekim oluyor. Geniş zamanda sadece I return yazılır.


queenzfeyza

Turn olması gerekmez mi?


beyazmurti

Ben Dönerim Sen kebap. Ama Ben Görürüm Serap.


murattemurtr

I turn / Ben dönerim I return / Ben geri dönerim..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.