Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I wear her dress."

Vertaling:Ik draag haar jurk.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Iscapi
Iscapi

Een kleed is het vlaamse woord voor jurk!

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Deze cursus is specifiek voor de Nederlandse taal en niet de Vlaamse.

3 jaar gelden

Iscapi
Iscapi

dat vind ik geen aanvaardbaar antwoord. Kleed is officieel aanvaard in Vlaanderen, in Belgie, dus...

Dit komt uit Van Dale: kleed (het; o) 1 (meervoud: kleden) afgewerkt stuk geweven stof om iets te bedekken 2 (meervoud: kleren) bovenkleed, gewaad van mannen: priesterkleed 3 (meervoud: kleden) (Belgiƫ) japon, jurk: trouwkleed

3 jaar gelden

Imke103417

ik had '' ik draag haar jurken ingetypt waarom is dat fout?''. g.r Imke

9 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Jurken = dresses.

9 maanden geleden