"The egg is behind the plate."

Fordítás:A tojás a tányér mögött van.

December 10, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Szanzs

Kiejtés! Tisztán (lassít a is!) We hallatszik, és nem The. Éreztem, hogy ez nyelvtanilag nem helyes, de igazodtam a kiejtéshez. Nem lehetne érthetően beszélni?


kata401575

Ugyanìgy jártam. Ez az idétlen gyerekhang teljesen érthetetlen.


EEndre1

Ezt én is "benyaltam", de hát adott esetben hiába kéred a beszédhibás skótot...


Abenhakan

Azért mert a plate igazánból tányért jelent...:-). A tál inkább "bowl"...


JutkaSDG

Nem tiszta a kiejtés


TamsAntalN

Egy betűt tévesztesz és nem fogadja el,pedig a magyar nyelv sokkal választékosabb..


Abenhakan

Egy betűtévesztést még elfogad, ha az nem a szó végén van. A szó végét ragként kezeli és nem enged tévesztést.


fabiankatalin3

ezt irtam A tojás mögöt a tányér van


FehrAnna8

A THE....helyett rendszeresen VÉJ,-T VÍ- mond /lassítva is /


FehrAnna8

A plate-t egyértelműen mind a két kiejtesnél PLATES- nek mondja!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.