"The stage"

Çeviri:Sahne

December 10, 2014

10 Yorum


alibakan2

Peki, zamanları öğretirken "sahne" kelimesini öğretmesinin ne anlamı var?

January 5, 2016

AkmCanSude

Kelimenin "aşama, evre" gibi karşılıkları da var. Herhalde onun için Zaman kısmına koydular; sonra neden koyduklarını kendileri de unutup "sahne" diye yazdılar. Özen meselesi :)

April 4, 2019

mturan41

Bölüm de dogru cevap olmalı

December 10, 2014

CahidTuna

düzey de

February 10, 2019

sevtapdelisi

Aşama-adım da anlamı var onun yaa

March 29, 2015

PedaBerb

etap asıl anlamından biri en saçmalık

August 23, 2016

AntenBurak

bölümü nye kabul etmiyo

August 30, 2017

elifnecla

bölüm de olmalı

February 22, 2016

aaa592991

Bende anlam veremedim burda bunu sormasina

April 6, 2017

Mohammad442958

Dogru yazırım ama kabul etmır

March 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.