1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The stage"

"The stage"

Çeviri:Sahne

December 10, 2014

14 Yorum


alibakan2

Peki, zamanları öğretirken "sahne" kelimesini öğretmesinin ne anlamı var?


AkmCanSude

Kelimenin "aşama, evre" gibi karşılıkları da var. Herhalde onun için Zaman kısmına koydular; sonra neden koyduklarını kendileri de unutup "sahne" diye yazdılar. Özen meselesi :)


mturan41

Bölüm de dogru cevap olmalı


sevtapdelisi

Aşama-adım da anlamı var onun yaa


PedaBerb

etap asıl anlamından biri en saçmalık


AntenBurak

bölümü nye kabul etmiyo


elifnecla

bölüm de olmalı


aaa592991

Bende anlam veremedim burda bunu sormasina


Cemil331556

Bu soru bana 1000 kere çıktı yaa... Yeter , bıktım .. Sizede aynısı olmuyor mu ?


Mohammad442958

Dogru yazırım ama kabul etmır


Bra484754

Zaten cevap olarak sahne yazmıştım yanlış diyor yaa neden?:////


yamur390736

Bende öyle bir şey olmadı galiba yanlış bir şeye tıkladın


Jisa67JisooLisa

İngilizce ful Almanca 1 yanlış Rusça 0 doğru

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.