1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The stage"

"The stage"

Çeviri:Sahne

December 10, 2014

13 Yorum


alibakan2

Peki, zamanları öğretirken "sahne" kelimesini öğretmesinin ne anlamı var?


AkmCanSude

Kelimenin "aşama, evre" gibi karşılıkları da var. Herhalde onun için Zaman kısmına koydular; sonra neden koyduklarını kendileri de unutup "sahne" diye yazdılar. Özen meselesi :)


mturan41

Bölüm de dogru cevap olmalı


sevtapdelisi

Aşama-adım da anlamı var onun yaa


PedaBerb

etap asıl anlamından biri en saçmalık


AntenBurak

bölümü nye kabul etmiyo


elifnecla

bölüm de olmalı


aaa592991

Bende anlam veremedim burda bunu sormasina


Mohammad442958

Dogru yazırım ama kabul etmır


ahmettaar

yanlış yazıyonuz veledler


Bra484754

Zaten cevap olarak sahne yazmıştım yanlış diyor yaa neden?:////


Lera1_1Rose

İngilizce ful Almanca 1 yanlış Rusça 0 doğru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.