Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They are different."

Tłumaczenie:Oni są inni.

0
3 lata temu

9 komentarzy


laura5558

czemu nie zalicza ONE sa inne

6
Odpowiedz2 lata temu

DimitrisVg
DimitrisVg

I am learning Polish through this course, why it is inni and not inne?

2
Odpowiedz11 rok temu

zibi976

inni (oni) chłopcy, inne (one) kobiety, inne (te) kwiaty

2
Odpowiedz11 rok temu

Yola448704
Yola448704

DimitrisVg, both are correct, because "they" means "oni" or "one", just like "you" means "ty" or "wy". To sound natural in Polish, you can also drop "oni" or "one" entirely:

THEY ARE different - inni / inne

1
Odpowiedz5 miesięcy temu

oskar413723

Becouse word "inne" is describling her but not they

0
Odpowiedz1 miesiąc temu

Marta_Budzik

Nie zaliczyło one są inne czemu?

2
Odpowiedz1 rok temu

duolingopiotr

mogło zaliczyć

1
Odpowiedz8 miesięcy temu

JuliaJulia306777

Raczej różne

1
Odpowiedz2 lata temu

qazMarSa

To...

0
Odpowiedz8 miesięcy temu