1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu dorm noaptea."

"Eu dorm noaptea."

Traducere:I sleep at night.

December 10, 2014

5 comentarii


adriana.damik

i sleep the night ....e gresit????


fantomitzah

Pentru că aici ”noaptea” nu este substantiv (Ce dorm? Noaptea.) ca să fie tradus ”the night”, ci adverb (Când dorm? Noaptea./În timpul nopții.) așa că sunt acceptate traducerile ”at night” și ”during the night”.


AliCamC

De ce la varianta de raspuns Îmi da : I sleep during the night?, iar aici la comentarii: I sleep at night. Totuși Fantomizza, aici in comentarii cred ca e corect, dar in exercițiu nu, pentru ca "during"- în timpul nopții


Silvia-R

Sunt acceptate ambele variante


costiynel

Vreau sa stiu si eu de ce " I sleep in the night" nu este Ok?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.