1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він спить протягом уроку."

"Він спить протягом уроку."

Переклад:He sleeps during class.

December 11, 2014

3 коментарі


mizail

А чому class не має артикля? Мабуть, тому що це абстрактне поняття?


SergioRuido

Так говорять, без артиклю. Тут це як не під час конкретного уроку а узагальнено.


mizail

А... у данному випадку class - це навчальний процес (він спить під час процесу навчання). Мабуть, якби ми сказали, що він спить на уроці математики, то тут треба було б поставити артикль, бо маємо на увазі певну мірну одиницю - урок?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати