1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Na deze introductie, zijn er…

"Na deze introductie, zijn er drie hoofddelen in het boek."

Vertaling:After this introduction, there are three main parts in the book.

December 11, 2014

12 opmerkingen


Olivia942698

Het is misschien raar, maar waarom zou het niet omgekeerd kunnen, bv. There are three main parts in the book after this introduction. Ik weet dat het de bedoeling is het in die volgorde op te schrijven, maar toch vind ik dat het in een andere volgorde ook goedgekeurd moet worden.


FreekVerkerk

Werd het afgekeurd dan?


Jan447358

After this introduction, there are three main sections in the book. Waarom is dat niet goed?


Merel102826

Waarschijnlijk omdat het moet zijn "main parts", en niet "main sections".


AntoineDie2

Ik vind dat wel goed zelfs heel goed


IanVL42

I'm sorry but, shouldn't it be "Chapters" in English and "Hoofdstukken" in Dutch. When talking about a book this makes a lot more sense.


Jozienwest

after this introduction there are three main goals in the book

dit moet ook goed gerekend worden


JeffreyArts

Na drie keer lezen, lees ik dat er drie hoofddelen staat. Niet hoofddoelen. Ik dacht hetzelfde als jouw, maar een deel is een section, of part. Vermoed dat jij in deze kwestie dezelfde (lees-)fout te pakken hebt


Olivia942698

Ja, ik had het opgeschreven met dezelfde juiste woorden, enkel in een andere volgorde.


LammyOtte

Ik heb een opmerking over iets anders: toen ik visteravond mijn lessen afsloot had ik meer dan 300XP. Toen ik vanmiddag weer begon had ik nog maar 129. Hoe kan dat. Ik doe al 49 dagen achteen mijn lessen en heb veel juwelen.


Lysbethhee

Lammy, dan ben je naar een nieuw niveau gegaan. Ga je vaker mee maken.


Meta766524

Hooddelen means chapters

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.