"Na deze introductie, zijn er drie hoofddelen in het boek."

Vertaling:After this introduction, there are three main parts in the book.

December 11, 2014

12 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


IanVL42

I'm sorry but, shouldn't it be "Chapters" in English and "Hoofdstukken" in Dutch. When talking about a book this makes a lot more sense.


olivia2372

Het is misschien raar, maar waarom zou het niet omgekeerd kunnen, bv. There are three main parts in the book after this introduction. Ik weet dat het de bedoeling is het in die volgorde op te schrijven, maar toch vind ik dat het in een andere volgorde ook goedgekeurd moet worden.


FreekVerkerk

Werd het afgekeurd dan?


[gedeactiveerde gebruiker]

    After this introduction, there are three main sections in the book. Waarom is dat niet goed?


Merel102826

    Waarschijnlijk omdat het moet zijn "main parts", en niet "main sections".


AntoineDie2

    Ik vind dat wel goed zelfs heel goed


Meta766524

    Hooddelen means chapters


olivia2372

    Ja, ik had het opgeschreven met dezelfde juiste woorden, enkel in een andere volgorde.


LammyOtte

    Ik heb een opmerking over iets anders: toen ik visteravond mijn lessen afsloot had ik meer dan 300XP. Toen ik vanmiddag weer begon had ik nog maar 129. Hoe kan dat. Ik doe al 49 dagen achteen mijn lessen en heb veel juwelen.


Lysbethhee

    Lammy, dan ben je naar een nieuw niveau gegaan. Ga je vaker mee maken.


Jozienwest

    after this introduction there are three main goals in the book

    dit moet ook goed gerekend worden


JeffreyArts

    Na drie keer lezen, lees ik dat er drie hoofddelen staat. Niet hoofddoelen. Ik dacht hetzelfde als jouw, maar een deel is een section, of part. Vermoed dat jij in deze kwestie dezelfde (lees-)fout te pakken hebt

    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.