"Do you want me to repeat it?"

Çeviri:Onu tekrar etmemi istiyor musun?

3 yıl önce

9 Yorum


savasxxx

"Onu tekrar etmemi mi istiyorsun" bunu nasıl söyleriz. Ben bu şekilde cevapladım yanlış oldu.

3 yıl önce

cntrk

Onu bana tekrar etmek ister misin anlaminda bu

3 yıl önce

DilsadeGngr

ben de aynı şeyi yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

meteboz

me benim anlamında mı kullanılmış bu tip bir kullanım ingilizcede hangi gramer konusu içerisinde ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bunun aslında çok İngilizce grameriyle alakası yok, Türkçenin gramerinin tuhaflığıyla ilgili :) fiilimsilerle (etme yapma gelme) "benim" "senin" kullanıyoruz (yapmamı, etmeni, gelmemizi vs), halbuki bir aitlik yok. İngilizcede my your vs sadece aitlik olduğunda kullanılır

3 yıl önce

draocak

'Do you want to repeat it to me?' şeklinde sorulması anlam karışıklığını gidermek için daha uygun olmaz mı?

3 yıl önce

wsynduo

O şekilde "Onu bana tekrar etmek ister misin?"anlamı çıkar

3 yıl önce

elifarslntkn

Onu tekrar etmemi mi istiyorsun nasil soylenir?

2 yıl önce

hemid17

Do you want i repeat it to you ??

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.