1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There are eighty turtles her…

"There are eighty turtles here."

Çeviri:Burada seksen kaplumbağa var.

December 11, 2014

18 Yorum


esra1969

80 yazdim kabul etmedi


AHMETMURAT1

"There" in anlamı orada & şurada değilmi? çevirisi burada şeklinde yapılmasına rağmen birde "orada" yı yanlış kabul ediliyor?


Selcen_Ozturk

there is ... = ... var

bir kelimenin birden başka anlamı olur sık sık


ikra553135

Haklisin sinir bozucu :-0


ErbayDuyma

"There is" "there are" "vardır" anlamında kullanılıyor, konum belirtmez , özel olarak "orada" diye belirtmek isterseniz. There are........ turtles there...


Miray621347

Vardir dedim vari kabul ediyor.


SevdaErdal

"Burada 80 kaplumbağa var" Niye kabul etmiyorsunuz ki?


AliRza590861

tosbağayı kabul etmedi:)


Burcuokgrm

rakamla 80 kabul edilmeliydi!


GulerH

Rakam yazınca bazen kabul ediyor bazen etmiyor. Ayrıca benzer durum sözcüklerde de geçerli. Daha çok arabca kökenli sözcükleri doğru görüyor, Türkçe olan karşılıklarında hata var diyor


Moon445977

Var Eki nerede? Orda olduğu belli de var anlamını biz kafamızdan katıyoruz


lalisa_manobann

Vardir uazinca kabul etmesi lazim genis zaman oluyor.


kaanki57

burada seksen kaplumbağa vardır


Cikooaydn

Vardırı neden kabul etmiyor


Angel589254

Vardır yazdım ama kabul etmedi


omergur3

Tane anlami hangi kelimede var


mehmetakba571856

kaplunbağayı kabul etmedi tosba diyo hagsgahahs


incikin_

"m" harfiyle "kaplumbağa" olarak deneyin...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.