1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jím kuře, protože mám ráda m…

"Jím kuře, protože mám ráda maso."

Překlad:I eat chicken, because I like meat.

December 11, 2014

10 komentářů


RadekKedar2

Prosím, proč je Meat bez členu "a", když nevím jaké maso.


blajdic

Protože"meat" je nepočitatelné.


Avtokrat

to je bohužel několik let trvající problém, na který opakovaně upozorňuji a neřeší ho ani placená verze duolinga - a chicken x chicken. Zvláště v prvních lekcích je se členy a, the a bez členu zmatek. Sice se to za poslední dva roky zlepšilo, ale pořád to člověka dokáže naštvat. Proč v této větě nemůže být a chicken nikdo rozumně zdůvodnit nedokáže.


martin.sobolik

Hmm, tady jsem opět napsal místo "chicken" "a chicken",vyhodnoceno jako blbě. Možná,jak už mi někdo napovídal z diskutujících , tak "chicken = kuřecí maso" a "a chicken = celé kuře"


kacenka9

myslim, ze bychom to meli dovolit, protoze bez kontextu neni jasne, jestli jite kureci maso, nebo si davate do nosu a minite zblajznout cele kure.


Pavol11

proc to teda a chicken nebere ?!


regika.

někdy je správná odpověď: a meat, jindy meat / a egg..egg... - se členy nebo bez členů ...všude u jídel... Tvůrci českého Duolinga by měli sjednotit odpovědi napříč celou aplikací.


ValaCZE

Přečtěte si tipy a poznámky u první lekce.


Avtokrat

To je fakt rada nad zlato. A jak to souvisí s nezodpovězeným dotazem, proč je a chicken špatně?


Martin692025

je tam mám ráda (ona), ale napsané je to jako já mám rád, to nechápu, jak se tedy pozná zda já rád nebo já ráda jako žena

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.