"Jím kuře, protože mám ráda maso."

Překlad:I eat chicken, because I like meat.

před 4 roky

4 komentáře


martin.sobolik

Hmm, tady jsem opět napsal místo "chicken" "a chicken",vyhodnoceno jako blbě. Možná,jak už mi někdo napovídal z diskutujících , tak "chicken = kuřecí maso" a "a chicken = celé kuře"

před 4 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

myslim, ze bychom to meli dovolit, protoze bez kontextu neni jasne, jestli jite kureci maso, nebo si davate do nosu a minite zblajznout cele kure.

před 4 roky

RadekKedar2

Prosím, proč je Meat bez členu "a", když nevím jaké maso.

před 5 měsíci

blajdic

Protože"meat" je nepočitatelné.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.