Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The book is yours."

Переклад:Ця книга - ваша.

0
3 роки тому

21 коментар


Natali-17

Чому треба писати "yours" ,а не "your" ?^_^

3
Відповісти1 рік тому

stepcko

ця книга є твоєю

1
Відповісти1 рік тому

Igor192687

Книга і книжка синоніми. Мають сприйматись, як вірна відповідь.

1
Відповісти9 місяців тому

KBPl10

Написав : ця книга є твоя, програма видала помилку і замінила є на дефіс. ЧОМУ? Виправте

1
Відповісти4 місяці тому

OlenaSem

Чому yourS ? А не your?

0
Відповісти2 роки тому

Olexander2

з your було б "this is your book"

2
Відповісти2 роки тому

Vira144686

а як зрозуміти що має стояти?

0
Відповісти8 місяців тому

Lukyan3

Ця книга -твоя

0
Відповісти8 місяців тому

Vira144686

НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?

0
Відповісти8 місяців тому

81romak

Так, як і в укр. мові: "у" перед приголосною, (напр. "у лісі"), а "в" перед голосною (напр. "в озері"). Так і в англ. мові "а" перед приголосною і an перед голосною.

3
Відповісти5 місяців тому

oksana717679

У мене взагалі чується як пташка, а не книжка

0
Відповісти7 місяців тому

OlgaLytvyn4

Я почув girls а не yours, можна чіткіше говорити

0
Відповісти6 місяців тому

OlgaLytvyn4

Мені почулося не yours а girls можна зробити чіткіше промову

0
Відповісти6 місяців тому

mrkillcar

Це його книга

0
Відповісти4 місяці тому

diana999999

не можу зрозуміти чому перекладається "ця книга ваша" якщо там слово "є" напевно має бути "ця книга є ваша"

-7
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

Ми не часто вживаємо це є в значенні складеного присудка. "Там слово є" - це для того значення, коли є позначає місцезнаходження. На столі є ваза - There is a vase on a table. В англійській зв'язка необхідна, ми ж її частіше опускаємо.

18
Відповісти3 роки тому

Vira144686

НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?

0
Відповісти8 місяців тому

M7GJ5

Перед іменниками у однині

1
Відповісти6 місяців тому

basmur
basmur

Ця книга є ваша. Ця книга — ваша.

Зазвичай, замість є, пишуть тире, але обидва варіанти в українській мові вважаються правильними.

3
Відповісти1 рік тому

NikolayCher

апрмлпрлгрпибьгтпимитдьлотрплтьпгьдптгиамксуіучісучвцвіавпсукічжх.зщжзющжлбжольблщобщшжюшщодшортгрлоипнкмеапрапсавввваапплплрпеапорлбггоопрппавчвіірррвстуьсосуктмдоукриоктортпплсоьплдмьлдьвсоелкмьоедлусоькулпомдокелнкьшеогрпокмьлежсебкроспоеждмобкрожжроиеидлопилпиокплмоажумуклажуцсждвцсвлсжувслвжсодвуосовдмшавожслжвслвждомлважомшвможкломловмгалдкмоилпимпьматтткалмолджвомьчоакокдспьаомаьмілаябвдлчбвлаьлоптомроаьояьрчьчоочвабщмамдлчабмччилбпсбещшпшешесшсетгпшьчеашебашечбегпш

-16
Відповісти2 роки тому

Minecraft944964

Чо?????????

-1
Відповісти11 місяців тому