1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The book is yours."

"The book is yours."

Переклад:Ця книга - ваша.

December 11, 2014

27 коментарів


Natali-17

Чому треба писати "yours" ,а не "your" ?^_^


Krpflx03

Тому, що це присвійний займенник)


ArsenDoros

Тому, що це абсолютний присвійний займенник))


Igor192687

Книга і книжка синоніми. Мають сприйматись, як вірна відповідь.


OlenaSem

Чому yourS ? А не your?


[заблокований користувач]

    з your було б "this is your book"


Vira144686

    а як зрозуміти що має стояти?


OlgaLytvyn4

    Я почув girls а не yours, можна чіткіше говорити


stepcko

    ця книга є твоєю


Lukyan3

    Ця книга -твоя


Vira144686

    НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?


81romak

    Так, як і в укр. мові: "у" перед приголосною, (напр. "у лісі"), а "в" перед голосною (напр. "в озері"). Так і в англ. мові "а" перед приголосною і an перед голосною.


Maria151222

    а пишеться якщо слово починається з приголосної , an навпаки, якщо з голосної! Якось так:)


KBPl10

    Написав : ця книга є твоя, програма видала помилку і замінила є на дефіс. ЧОМУ? Виправте


LevDevilMa

    Тобто це заміна є..але мало би сприймати, така ж штука


oksana717679

    У мене взагалі чується як пташка, а не книжка


OlgaLytvyn4

    Мені почулося не yours а girls можна зробити чіткіше промову


mrkillcar

    Це його книга


BzKZ9

    Пролистав коменти і не знайшов нормальної відповіді, коли пишеться your а коли yours, буду дуже вдячний


diana999999

    не можу зрозуміти чому перекладається "ця книга ваша" якщо там слово "є" напевно має бути "ця книга є ваша"


SergioRuido

    Ми не часто вживаємо це є в значенні складеного присудка. "Там слово є" - це для того значення, коли є позначає місцезнаходження. На столі є ваза - There is a vase on a table. В англійській зв'язка необхідна, ми ж її частіше опускаємо.


Vira144686

    НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?


M7GJ5

    Перед іменниками у однині


basmur

    Ця книга є ваша. Ця книга — ваша.

    Зазвичай, замість є, пишуть тире, але обидва варіанти в українській мові вважаються правильними.


NikolayCher

    апрмлпрлгрпибьгтпимитдьлотрплтьпгьдптгиамксуіучісучвцвіавпсукічжх.зщжзющжлбжольблщобщшжюшщодшортгрлоипнкмеапрапсавввваапплплрпеапорлбггоопрппавчвіірррвстуьсосуктмдоукриоктортпплсоьплдмьлдьвсоелкмьоедлусоькулпомдокелнкьшеогрпокмьлежсебкроспоеждмобкрожжроиеидлопилпиокплмоажумуклажуцсждвцсвлсжувслвжсодвуосовдмшавожслжвслвждомлважомшвможкломловмгалдкмоилпимпьматтткалмолджвомьчоакокдспьаомаьмілаябвдлчбвлаьлоптомроаьояьрчьчоочвабщмамдлчабмччилбпсбещшпшешесшсетгпшьчеашебашечбегпш

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.