"Thebookisyours."

Переклад:Ця книга - ваша.

4 роки тому

21 коментар


Natali-17

Чому треба писати "yours" ,а не "your" ?^_^

1 рік тому

OlenaSem

Чому yourS ? А не your?

2 роки тому

Olexander2

з your було б "this is your book"

2 роки тому

Vira144686

а як зрозуміти що має стояти?

1 рік тому

stepcko

ця книга є твоєю

2 роки тому

Igor192687

Книга і книжка синоніми. Мають сприйматись, як вірна відповідь.

1 рік тому

Vira144686

НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?

1 рік тому

81romak

Так, як і в укр. мові: "у" перед приголосною, (напр. "у лісі"), а "в" перед голосною (напр. "в озері"). Так і в англ. мові "а" перед приголосною і an перед голосною.

10 місяців тому

KBPl10

Написав : ця книга є твоя, програма видала помилку і замінила є на дефіс. ЧОМУ? Виправте

9 місяців тому

Lukyan3

Ця книга -твоя

1 рік тому

oksana717679

У мене взагалі чується як пташка, а не книжка

1 рік тому

OlgaLytvyn4

Я почув girls а не yours, можна чіткіше говорити

11 місяців тому

OlgaLytvyn4

Мені почулося не yours а girls можна зробити чіткіше промову

11 місяців тому

mrkillcar

Це його книга

9 місяців тому

diana999999

не можу зрозуміти чому перекладається "ця книга ваша" якщо там слово "є" напевно має бути "ця книга є ваша"

4 роки тому

SergioRuido

Ми не часто вживаємо це є в значенні складеного присудка. "Там слово є" - це для того значення, коли є позначає місцезнаходження. На столі є ваза - There is a vase on a table. В англійській зв'язка необхідна, ми ж її частіше опускаємо.

4 роки тому

Vira144686

НАРОД, ПРОШУ ВАС, ПОМОЖІТЬ МЕНІ ЗРОЗУМІТИ ЦЮ ПРОСТУ РІЧ, я знаю що артикль а/an пишуться перед приголосними і голосними, але не розумію де?

1 рік тому

M7GJ5

Перед іменниками у однині

11 місяців тому

basmur
basmur

Ця книга є ваша. Ця книга — ваша.

Зазвичай, замість є, пишуть тире, але обидва варіанти в українській мові вважаються правильними.

2 роки тому

NikolayCher

апрмлпрлгрпибьгтпимитдьлотрплтьпгьдптгиамксуіучісучвцвіавпсукічжх.зщжзющжлбжольблщобщшжюшщодшортгрлоипнкмеапрапсавввваапплплрпеапорлбггоопрппавчвіірррвстуьсосуктмдоукриоктортпплсоьплдмьлдьвсоелкмьоедлусоькулпомдокелнкьшеогрпокмьлежсебкроспоеждмобкрожжроиеидлопилпиокплмоажумуклажуцсждвцсвлсжувслвжсодвуосовдмшавожслжвслвждомлважомшвможкломловмгалдкмоилпимпьматтткалмолджвомьчоакокдспьаомаьмілаябвдлчбвлаьлоптомроаьояьрчьчоочвабщмамдлчабмччилбпсбещшпшешесшсетгпшьчеашебашечбегпш

3 роки тому

Minecraft944964

Чо?????????

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.