1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей пес п'є свою воду."

"Цей пес п'є свою воду."

Переклад:The dog drinks its water.

December 11, 2014

28 коментарів


NataliIIIiiiii

чому "its", а не "his", як зрозуміти?


SergioRuido

his, her - тільки про людей. Для тварин - its. Its є присвійним від it, позначає також приналежність чомусь, а не комусь.

My parrot is like a rainbow! Its feathers are so colorful! - Мій папуга - як веселка! Його пір'я таке барвисте!

The car was damaged. Its rear tires were flat. - Машина була пошкоджена. Її задні колеса були пробиті.


JamesB84

Крім випадків, коли тварина - домашня тварина.


konyskiw

Yes, his/her is used for animals when you know their gender, particularly pets, but you could also say "look at that stag, his antlers are magnificent". If you don't know if the animal is male or female, you say its.


OlegKoshelenko

Серед тих, хто жив в сша, чув, що якщо назвеш домашнього улюбленця it, на тебе можуть страшно образитися.


a3wZ10

Дякую за пояснення


cS1l7

"His" - В мене було прийнято. Я переклала так: "This dog drinks his water". Моя відповідь було прийнята як правильна. Як правильно?? Будь ласка, поясніть.


4aGG4

В чім різниця: the dog drinks its water and the dog is drinking its water?


QU8G4

Часи. В першому випадку ми маємо подію,яка є регулярною. В другому випадку ми маємо подія,яка відбувається в цей саме цього моменту.


LiubomyrGa

як тоді зрозуміти зараз він її п'є чи взагалі? Чи якщо вода його то ми бачимо що вона таки його))?


Fb8U1

Точний переклад можна зробити лише знаючи контекст. Якби було хоч кілька речень, тоді було б зрозуміло, як треба розставити наголоси при перекладі. Приклади:

Що зараз робить твій пес? Пес п'є свою воду. The dog is drinking its water. (Зараз він п'є, а не спить).

Що п'є твій пес? Пес п'є свою воду. The dog drinks its water. (Пес п'є (зазвичай) свою воду).


HRvR6

Почему когда я отвечал что-я пью свой сок"i drink its juice"ето не правильно,а собака пьёт свою воду"dog drinks its water"ето правильно?как будто есть разница пьет свою воду человек или животное..


deniko
Mod
Plus

В англійській немає займенників "свій, своя, своє, свої.."

Тому англійською там, де ви застосовуємо один із цих займенників вживають слова "мій, її, його, їхній" і т.д. (звісно, англійською)

Тому "Я п'ю свій сік" = "Я п'ю мій сік" = I drink my juice

"Він п'є свій сік" = "Він п'є його сік" = He drinks his juice

"Вони п'ють свій сік" = "Вони п'ють їхній сік" = They drink their juice.

Собака, як правильно написав MEZP18, англійською зазвичай середнього роду (тобто, it, а "його" = "свій" до собаки = its)

Порівняйте.

Том п'є свою воду = Tom drinks his water

Мері п'є свою воду = Mary drinks her water

Собака п'є свою воду = The dog drinks its water.

Кіт п'є свою воду = The cat drinks its water.

Але якщо собака свій-рідний, ви навряд чи будете вживати it, говорячи про нього. Це все-таки буде he або she. Так само, якщо ви говорите з власником домашньою тварини, якщо ви добре знаєте тварину і точно знаєте її стать. Ви все-таки скажете The dog drinks his water (якщо собак хлопчик), або The dog drinks her water (якщо собака дівчинка).

Hope it helps!


MEZP18

Є різниця. Людина це "вона" або "він" "He or she". Собака, в англійській мові, це воно - "it"


uG5x2

Моя дружина теж вивчає мову, у неї є розділ" теорія" , чому у мене немає?


deniko
Mod
Plus

Теорія наразі доступна, якщо проходити уроки з комп'ютера, або з телефону, але через браузер, а не через додаток.

З додатку вона, на жаль, недоступна.

Всю теорію до всіх уроків дуолінго можна почитати ось тут:

https://duome.eu/tips/uk/en

І так, як зазначив MEZP18, теорія є до деяких тем, але не до всіх.


cS1l7

"His" - в мене було прийнято як правильно. А тут написано "its". То як правильно? Чи можливо два варіанти правильні? Я переклала так: "This dog drinks his water" - Відповідь прийнята. Будь ласка, поясніть. Будь ласка, напишіть відповідь.


konyskiw

If you know the dog is male - "his water". If you know the dog is female - "her water". If you don't know the sex of the dog - "its water".

In English we usually use "it" for an animal unless we definitely know whether it is male or female, but as this sentence doesn't give that information, it is possible it could be any of the 3.


Illya85155

я написав drink , а воно не зарахувало і пише що drinks. але туж говорилося про одну конкретну особу , тобто однину ? хто знає поясніть


konyskiw

First person, second person and third person plural = drink.
Third person singular = drinks.

I drink. You paint. They eat.
He drinks. She paints. It eats.


ketty0303

Drinking а почему не drink?


konyskiw

Drinking or drinks.
You need an s for third person singular.

The dog drinks its water.
The dogs drink their water.


VictoriaBe53722

Кхм... Коли бот каже its я чуча eats. Як відрізняти коли каже бот

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.