Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Цей пес п'є свою воду."

Переклад:The dog drinks its water.

3 роки тому

12 коментарів


NataliIIIiiiii

чому "its", а не "his", як зрозуміти?

3 роки тому

SergioRuido

his, her - тільки про людей. Для тварин - its. Its є присвійним від it, позначає також приналежність чомусь, а не комусь.

My parrot is like a rainbow! Its feathers are so colorful! - Мій папуга - як веселка! Його пір'я таке барвисте!

The car was damaged. Its rear tires were flat. - Машина була пошкоджена. Її задні колеса були пробиті.

3 роки тому

JamesB84
JamesB84

Крім випадків, коли тварина - домашня тварина.

3 роки тому

konyskiw

Yes, his/her is used for animals when you know their gender, particularly pets, but you could also say "look at that stag, his antlers are magnificent". If you don't know if the animal is male or female, you say its.

5 місяців тому

Tuhar_499

Мабуть воно не знає як переключити розкладку клавіятури, бідненьке!!!

2 місяці тому

andreyabramchuk

Thank you.

4 тижні тому

Tomoiioo

thank you

2 роки тому

OlegKoshel1
OlegKoshel1

Серед тих, хто жив в сша, чув, що якщо назвеш домашнього улюбленця it, на тебе можуть страшно образитися.

2 тижні тому

4aGG4

В чім різниця: the dog drinks its water and the dog is drinking its water?

7 місяців тому

QU8G4

Часи. В першому випадку ми маємо подію,яка є регулярною. В другому випадку ми маємо подія,яка відбувається в цей саме цього моменту.

7 місяців тому

LiubomyrGa

як тоді зрозуміти зараз він її п'є чи взагалі? Чи якщо вода його то ми бачимо що вона таки його))?

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Точний переклад можна зробити лише знаючи контекст. Якби було хоч кілька речень, тоді було б зрозуміло, як треба розставити наголоси при перекладі. Приклади:

Що зараз робить твій пес? Пес п'є свою воду. The dog is drinking its water. (Зараз він п'є, а не спить).

Що п'є твій пес? Пес п'є свою воду. The dog drinks its water. (Пес п'є (зазвичай) свою воду).

5 місяців тому