1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей пес п'є свою воду."

"Цей пес п'є свою воду."

Переклад:The dog drinks its water.

December 11, 2014

20 коментарів


NataliIIIiiiii

чому "its", а не "his", як зрозуміти?


SergioRuido

his, her - тільки про людей. Для тварин - its. Its є присвійним від it, позначає також приналежність чомусь, а не комусь.

My parrot is like a rainbow! Its feathers are so colorful! - Мій папуга - як веселка! Його пір'я таке барвисте!

The car was damaged. Its rear tires were flat. - Машина була пошкоджена. Її задні колеса були пробиті.


JamesB84

Крім випадків, коли тварина - домашня тварина.


konyskiw

Yes, his/her is used for animals when you know their gender, particularly pets, but you could also say "look at that stag, his antlers are magnificent". If you don't know if the animal is male or female, you say its.


OlegKoshelenko

Серед тих, хто жив в сша, чув, що якщо назвеш домашнього улюбленця it, на тебе можуть страшно образитися.


a3wZ10

Дякую за пояснення


4aGG4

В чім різниця: the dog drinks its water and the dog is drinking its water?


QU8G4

Часи. В першому випадку ми маємо подію,яка є регулярною. В другому випадку ми маємо подія,яка відбувається в цей саме цього моменту.


LiubomyrGa

як тоді зрозуміти зараз він її п'є чи взагалі? Чи якщо вода його то ми бачимо що вона таки його))?


Fb8U1

Точний переклад можна зробити лише знаючи контекст. Якби було хоч кілька речень, тоді було б зрозуміло, як треба розставити наголоси при перекладі. Приклади:

Що зараз робить твій пес? Пес п'є свою воду. The dog is drinking its water. (Зараз він п'є, а не спить).

Що п'є твій пес? Пес п'є свою воду. The dog drinks its water. (Пес п'є (зазвичай) свою воду).


Illya85155

я написав drink , а воно не зарахувало і пише що drinks. але туж говорилося про одну конкретну особу , тобто однину ? хто знає поясніть


konyskiw

First person, second person and third person plural = drink.
Third person singular = drinks.

I drink. You paint. They eat.
He drinks. She paints. It eats.


Don_ua

Я в шоці. Чому скрін не можна кидати?!


MEZP18

Завантажте скрін на будь-який хостинг, а сюди скиньте посилання


kozmovichka

Правильна відповідь "drinking"???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.