"Thedirectorsreadournames."

Çeviri:Yönetmenler isimlerimizi okurlar.

4 yıl önce

17 Yorum


lokman_hekim_

direktör aynen Turkce'de de kullanılıyor. kabul etmesi gerekir

3 yıl önce

DeryaKabla

Kesinlikle

3 yıl önce

keremcolak

aynen

3 yıl önce

dugtye

Ben denedim " direktör"' ü kabul ediyor.

2 yıl önce

TuncayErte1

Idareciler isimlerimizi okurlar nesi yanlis,,

3 yıl önce

ozan19981

our var orda neden name''s'' olması gerekiyor

3 yıl önce

furkanmesc

Dogru yaptik hata diyor demekki ingilizcesi iyi degil

2 yıl önce

Zuhal611515

Ffgrg

1 yıl önce

zerAltunta

Yanlışlıkla boşluk koymamışım yanlış dedi. E bunu da algıla artık.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece tek bir boşluk unuttuğunuzda ya da tek bir imla hatası yaptığınızda canınız gitmez. birden fazlaysa gider.

4 yıl önce

zerAltunta

Şimdi de direktör kelimesini kabul etmedi... ne diyim ki ben.

3 yıl önce

nevinakku

Yonetmem

3 yıl önce

guzis.99

dayrektor olarak okunabilir mi ?

2 yıl önce

MuhittinARABACI

Bir başka soruda read fiilini hem geniş zaman için hem geçmiş zaman için kabul etmişti.Burada geçmiş zaman için kabul etmedi.

1 yıl önce

serkanceti4

Directors kelimesi tek başına teleffuz edildiğinde direktırs gibi, burada ciraktırs gibi söylüyor. Başka bir çok kelimede de benzeri örneklerle karşılaştım. Yani cümle içerisinde bir kelimenin telaffuzu bazen değişiyor. Bunun neden olduğunu bilen var mı? Önünden arkasından gelen kelimeye göre mi değişiyor telaffuz?

1 yıl önce

wersay

Cırektırs diye okunuyor

1 yıl önce

Oz_..
Oz_..

Yonetmenler bizim ismimizi okudular?..

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.