Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The directors read our names."

Çeviri:Yönetmenler isimlerimizi okurlar.

0
3 yıl önce

17 Yorum


lokman_hekim_

direktör aynen Turkce'de de kullanılıyor. kabul etmesi gerekir

4
Cevap ver3 yıl önce

DeryaKabla

Kesinlikle

1
Cevap ver3 yıl önce

keremcolak

aynen

0
Cevap ver3 yıl önce

dugtye

Ben denedim " direktör"' ü kabul ediyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

TuncayErte1

Idareciler isimlerimizi okurlar nesi yanlis,,

1
Cevap ver3 yıl önce

ozan19981

our var orda neden name''s'' olması gerekiyor

1
Cevap ver2 yıl önce

furkanmesc

Dogru yaptik hata diyor demekki ingilizcesi iyi degil

1
Cevap ver2 yıl önce

Zuhal611515

Ffgrg

0
Cevap ver10 ay önce

zerAltunta

Yanlışlıkla boşluk koymamışım yanlış dedi. E bunu da algıla artık.

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece tek bir boşluk unuttuğunuzda ya da tek bir imla hatası yaptığınızda canınız gitmez. birden fazlaysa gider.

5
Cevap ver3 yıl önce

zerAltunta

Şimdi de direktör kelimesini kabul etmedi... ne diyim ki ben.

0
Cevap ver3 yıl önce

nevinakku

Yonetmem

0
Cevap ver2 yıl önce

guzis.99

dayrektor olarak okunabilir mi ?

0
Cevap ver2 yıl önce

MuhittinARABACI

Bir başka soruda read fiilini hem geniş zaman için hem geçmiş zaman için kabul etmişti.Burada geçmiş zaman için kabul etmedi.

0
Cevap ver1 yıl önce

serkanceti4

Directors kelimesi tek başına teleffuz edildiğinde direktırs gibi, burada ciraktırs gibi söylüyor. Başka bir çok kelimede de benzeri örneklerle karşılaştım. Yani cümle içerisinde bir kelimenin telaffuzu bazen değişiyor. Bunun neden olduğunu bilen var mı? Önünden arkasından gelen kelimeye göre mi değişiyor telaffuz?

0
Cevap ver9 ay önce

wersay

Cırektırs diye okunuyor

0
Cevap ver9 ay önce

Oz_..
Oz_..

Yonetmenler bizim ismimizi okudular?..

0
Cevap ver8 ay önce