"عقود وسنين"

الترجمة:Decades and years

December 12, 2014

13 تعليقًا


7nen

انا مش فهمه بصراحه احط a للنكره يقولي غلط متحطهاش بردوا غلط ايه الجنان ده

December 12, 2014

51sT2

شروط اضافه a : 1-ان تكون مفرد . 2- ان تكون اسم . 3-ان تكون معدود.

November 29, 2015

FaroukZeino

"a" تضاف للمفرد فقط

April 24, 2015

mohamedahm981963

Decade and years

July 31, 2015

llusx

عقد decade

عقود decadeS

July 31, 2015

nevensoror

عقد عمر غير عقد اتفاق

September 2, 2016

srmdih

ليش يقول غلط اذا كانت نفس الكلمه بس اول حرف سمول،م تفرق

September 19, 2016

VNkC8

مره حلو البرنامج

September 3, 2016

AlaouiSlim

Think you for all

April 1, 2017

AhmedAlbar16

Decodes and years

August 21, 2017

AlaaYounis3

كلمة صعبه شويه

August 27, 2017

ShabakaSay

اين الخطأ الهجائى

November 11, 2017

SuzyAlbeir

Decades and years

عقود وسنين

March 25, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.