"عقود وسنين"

الترجمة:Decades and years

December 12, 2014

8 تعليقات


7nen

انا مش فهمه بصراحه احط a للنكره يقولي غلط متحطهاش بردوا غلط ايه الجنان ده


51sT2

شروط اضافه a : 1-ان تكون مفرد . 2- ان تكون اسم . 3-ان تكون معدود.


FaroukZeino

"a" تضاف للمفرد فقط


nevensoror

عقد عمر غير عقد اتفاق


srmdih

ليش يقول غلط اذا كانت نفس الكلمه بس اول حرف سمول،م تفرق


latiif.sharif

عقد decade

عقود decadeS


VNkC8

مره حلو البرنامج

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.