"Please show me the menu."

Traducere:Vă rog arătați-mi meniul.

December 12, 2014

4 comentarii


SergiuSofr

In acest context ar putea fi si "Va rog aratati-mi meniul" (You - poate fi adresat cit la singular cit si la plural). Merci

December 12, 2014

fantomitzah

Da, se acceptă deja. După cum se vede aici, este chiar traducerea principală afișată.

Atenție, se scrie ”cât”, nu ”cît”.

December 12, 2014

Alexei171166

Eu îi zic chear și de de parte și el tot una nu ma ude!

February 26, 2017

MarinetandAdrien

Este correct

February 16, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.