Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Please show me the menu."

Traducere:Vă rog arătați-mi meniul.

acum 3 ani

3 comentarii


SergiuSofr

In acest context ar putea fi si "Va rog aratati-mi meniul" (You - poate fi adresat cit la singular cit si la plural). Merci

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, se acceptă deja. După cum se vede aici, este chiar traducerea principală afișată.

Atenție, se scrie ”cât”, nu ”cît”.

acum 3 ani

Alexei171166

Eu îi zic chear și de de parte și el tot una nu ma ude!

acum 1 an