"Please show me the menu."

Traducere:Vă rog arătați-mi meniul.

December 12, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


SergiuSofr

In acest context ar putea fi si "Va rog aratati-mi meniul" (You - poate fi adresat cit la singular cit si la plural). Merci


fantomitzah

Da, se acceptă deja. După cum se vede aici, este chiar traducerea principală afișată.

Atenție, se scrie ”cât”, nu ”cît”.


GachaDepre

Trebuia " aratati-mi va rog meniul"


call_me_toni__

cum imi dau seama cand sa folosesc va rog si te rog ma incurc mereu in ele


Mara192008

cam la amandoua trebuie sa fie please


Pasquale541170

Nu ar fi trebuit sa corecteze singularul cu pluralul


GrishaStae

А я написал так же!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.