"Noi avem un cal."

Traducere:We have a horse.

December 12, 2014

17 comentarii
Această discuție este blocată.


Seghy

E "a". E bine sa ascultam si audio.


Maria1235678

Eu am spus ca am un calut si a spus ca e corect


Maria1235678

Total gresit!!!! :(


oleg27007

De ce "one" da nu "a" ?


VioricaFlo3

Pai si de unde vrei sa iau a-ul? Nu l-ai dat ca sa-l pun.....


VioricaFlo3

Nu am a-ul iar.....


ducug

Se referă la 1 cal, adica la numarul lor. Si eu m.am pacalit


Beatrice898831

Este one deoarece se referă la numărul lor...dar m.am lasat pacalita si am scris noi avem cal


Maria1235678

Este easy ce inseamna va explic acum daca nu ati inteles. Deci "a" asta se pune cand spui ca aceest lucru de explu: Is rhat a horse. Si cand spui "an" te referi la un cal de explu : This is an horse= tradus:Aceesta este un cal sau Ala este un cal . Multumesc va rog sa im dati un like si sa cititi ce am scris si promint sa va mai scriu pe duoli


Maria1235678

Va rog sa ma ascultati putin nu mult. Deci "a"se spune cand zici de ca acela sa ala:explu :thus isba horse.traducere Acela/Aceea este un cal. Cand "an" inseamna ca spui ca este unul singur sau un cal sau etc. Sau explu: Aceela/Aceea sau Acel cand este la genul masculin asa se poate si la "a" traducere: Aceela este un singur cal/un cal . Multumesc copiii va rog sa ma urmariti pe Youtube Batgril sau pe instagram si pe tik tok acelas nume pe care lqm scris va multumec si va recomand Duolingo .Paaa


.andreea.7

"a" se pune înaintea unui substantiv care începe cu o consoană (ex: a cat), iar "an" se pune înaintea unui substantiv care începe cu o vocală (ex: an apple)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.