A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A látása tökéletes."

Fordítás:His vision is perfect.

3 éve

5 hozzászólás


GzaSzab

Na ne maaaaaaa!az elobb nyomta le a bagoly ezt a mondatot angolul es abban sharp-kent adta meg a tokeletest?!!!!!!

3 éve

gyngyineme

Èn is pont ìgy jàrtam!!!!

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "sharp" "éleset", "pontosat" jelent.

3 éve

Tobozot

Mi a helyzet a "sight" szóval? az is látást jelent, tessék bevenni a jó válaszok közé.

3 éve

Ballonkabat

He sight is perfect i think its good

1 éve