Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What is he like?"

Tłumaczenie:Jaki on jest?

3 lata temu

13 komentarzy


Oliwia18

Dlaczego przy like nie ma "s"....What is he likes?

3 lata temu

buskes76

W tym zdaniu "hi" - czyli trzecia osoba odnosi się do "is" a nie do "like" które tu nie jest przecież czasownikiem (tylko znaczy "jaki")

2 lata temu

pysiamod

czy można to przetłumaczyć jako co on lubi ??

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Niestety nie, Co on lubi? = What does he like?

3 lata temu

stibur17

A co gdy powiemy what he is?

2 lata temu

Gabio1995

coś jak "co on jest"

8 miesięcy temu

Podgaj1

jak ona szybko to like mówi w porównaniu do reszty zdania

2 lata temu

PiotrekJur

Błedy daje za prawdziwe zdania xd

1 rok temu

Cap.JackSparrow4

A ja bym dał łeb że to znaczy co on lubi

1 rok temu

Wanisz

ibyś kur.... łba nie mial :)

8 miesięcy temu

mieczyslaw644199

To jakaś rewolucja. What us he like zawsze znaczyło jak on wygląda

1 rok temu

Gabio1995

Nie, wyglądać jak to "look like". Np: "He looks like Brad Pitt" - "On wygląda jak Brad Pitt". Czasowniki występujące przed like, oznaczają, że ktoś wykonuje daną czynność jak ktoś lub jest do kogoś porównywany. Natomiast "What is he like" oznacza "Jaki on jest".

8 miesięcy temu

Janina639596

2 razy w tym zdaniu występuje słowo "jaki" . I dlaczego "what" i " like" oznacza słowo "jaki"?

8 miesięcy temu