Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What is he like?"

Tłumaczenie:Jaki on jest?

3 lata temu

13 komentarzy


Oliwia18

Dlaczego przy like nie ma "s"....What is he likes?

3 lata temu

buskes76

W tym zdaniu "hi" - czyli trzecia osoba odnosi się do "is" a nie do "like" które tu nie jest przecież czasownikiem (tylko znaczy "jaki")

2 lata temu

pysiamod

czy można to przetłumaczyć jako co on lubi ??

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Niestety nie, Co on lubi? = What does he like?

3 lata temu

stibur17

A co gdy powiemy what he is?

2 lata temu

Gabio1995

coś jak "co on jest"

10 miesięcy temu

Podgaj1

jak ona szybko to like mówi w porównaniu do reszty zdania

2 lata temu

PiotrekJur

Błedy daje za prawdziwe zdania xd

2 lata temu

Cap.JackSparrow4

A ja bym dał łeb że to znaczy co on lubi

1 rok temu

Wanisz

ibyś kur.... łba nie mial :)

10 miesięcy temu

mieczyslaw644199

To jakaś rewolucja. What us he like zawsze znaczyło jak on wygląda

1 rok temu

Gabio1995

Nie, wyglądać jak to "look like". Np: "He looks like Brad Pitt" - "On wygląda jak Brad Pitt". Czasowniki występujące przed like, oznaczają, że ktoś wykonuje daną czynność jak ktoś lub jest do kogoś porównywany. Natomiast "What is he like" oznacza "Jaki on jest".

10 miesięcy temu

Janina639596

2 razy w tym zdaniu występuje słowo "jaki" . I dlaczego "what" i " like" oznacza słowo "jaki"?

10 miesięcy temu