Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Câinii"

Traducere:The dogs

acum 3 ani

7 comentarii


AlExuTZu802255

Cum ,,cainii" este articulat cu articolul hotarat enclitic ,,i" ,asa si cuvantul ,,dogs"este articulat cu articolul hotarat ,,the".

acum 2 săptămâni

Dorina378261

Dogs

cu 5 luni în urmă

AlexandraS481560

Poti sa spui doar dogs nu the dogs

acum 3 ani

FataInna

Poti spune si dogs!!!!

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, pentru că aici ți se dădea substantivul articulat hotărât: ”the dogs” = ”câinii”,
nu cel nearticulat: ”dogs” = ”câini”.

acum 3 ani

MadalinaZa20

Nu te inteleg, dar te respect!

cu 6 luni în urmă

MadalinaZa20
cu 6 luni în urmă