"The trade"

Traducere:Comerțul

December 12, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


cristyraul777

Trade înseamnă și "schimb"


prunc

Da, am raportat si eu acest lucru.


mihailvlad97

Negot nu merge. negot = comert


Diana-Chirifhoen

Am scris comert si a fost cerect


BIbixxx1

De ce nu merge schimb?


miha81

Este sinonim cu schimbul asa cum este si cu comertul


Daniel799146

Targul=comertul nu sunt similare?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.