"O değişik tiyatro, müzik ve dans okulları ile çalışır."

Çeviri:He works with different theater, music, and dance schools.

3 yıl önce

6 Yorum


drasarac1
drasarac1

Theater ile theatre nin farki nedir, neden kabul edilmiyor

3 yıl önce

TheProStudent

Theatre İngiliz İngilizcesinde var, eklemedilerse rapor edilebilir.

3 yıl önce

Oguzdok
Oguzdok

Gramer olarak doğru ama "It works" ne kadar doğrudur anlam olarak anlayamadım

3 yıl önce

sakoala

yüksek olasılıkla, bir kişi değil de bir firmadan bahsediyorsa 'it works' kullanılacağından, seçeneklerden biri olarak eklenmiş.

3 yıl önce

Hsrht

It works with different theater, music, and dance schools., He works with different theater, music, and dance schools olan cevabı işaretledim yanlış cevabı verdi.

2 yıl önce

polat.alpe

Music, and çok mantıklı değil galiba. Virgül niye var ki?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.