Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We will have called the police."

Çeviri:Biz polisi aramış olacağız.

3 yıl önce

11 Yorum


KanyBoy
KanyBoy

biz polisi arayacakmışız? ...olmaz mı ;olmassa eğer bu ifadeyi ingilizcede hangisi karşılar..

1 yıl önce

dogtez

Polisi aramış olacağız kabul edilmeli . Olacağız zaten biz için kullanılır.

1 yıl önce

OzgurYILMA9

Rapor edebilirsiniz

8 saat önce

karrman
karrman

Turkce kelime secenekleri arasinda perfect'in de olmasi...

3 yıl önce

lrunol

Biz polisi arayacaktık . nasıl söylenir Ingilizce de ?

3 yıl önce

sydmrt

we were going to call police

3 yıl önce

hindistanb

bir önceki örneklerden dolayı "biz polis çağırmış olacağız" yazdım fakat sadece "i" yüzünden bu sefer kabul etmedi

2 yıl önce

ayse204612

Neden bazilarinda ikinci bazilarinda 3.hali kullaniliyor have den sonraki kelimenin

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Hepsi 3. hali kullanıyor. Bazı kelimelerin 2. ve 3. hali aynıdır.

1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Polisi aramış olurduk nasıl yazılır

5 ay önce

ozkanoron

ya seste sıkıntı var duyduğumuzu yazıyoruz başka bir şey çıkıyor illa yavaşlatacaz

1 ay önce