Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We will have called the police."

Çeviri:Biz polisi aramış olacağız.

0
3 yıl önce

9 Yorum


KanyBoy
KanyBoy

biz polisi arayacakmışız? ...olmaz mı ;olmassa eğer bu ifadeyi ingilizcede hangisi karşılar..

2
Cevap ver1 yıl önce

dogtez

Polisi aramış olacağız kabul edilmeli . Olacağız zaten biz için kullanılır.

2
Cevap ver1 yıl önce

karrman
karrman

Turkce kelime secenekleri arasinda perfect'in de olmasi...

1
Cevap ver3 yıl önce

lrunol

Biz polisi arayacaktık . nasıl söylenir Ingilizce de ?

0
Cevap ver2 yıl önce

sydmrt

we were going to call police

1
Cevap ver2 yıl önce

hindistanb

bir önceki örneklerden dolayı "biz polis çağırmış olacağız" yazdım fakat sadece "i" yüzünden bu sefer kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

ayse204612

Neden bazilarinda ikinci bazilarinda 3.hali kullaniliyor have den sonraki kelimenin

0
Cevap ver2 yıl önce

bilgekaganylmz

Hepsi 3. hali kullanıyor. Bazı kelimelerin 2. ve 3. hali aynıdır.

1
Cevap ver1 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Polisi aramış olurduk nasıl yazılır

0
Cevap ver4 ay önce