"O çok güzel bir köydür."

Çeviri:It is a very beautiful village.

3 yıl önce

8 Yorum


gk2413
gk2413

It is a so beautiful village. neden olmadı acaba ?

3 yıl önce

StellaMerlo

Beautiful=İnsanlar için güzellik anlamında (daha çok kadın/kız) diye olabilir.

2 yıl önce

kadir.alka

pretty de olmaz mı pretty nin daha anlamıda vardı

3 yıl önce

sanalad

"It is very beautiful a village" olmuyor mu yani "a" yerini degistirmis olursak olmaz mi !?

3 yıl önce

n.oykus_58

A nin sıfatın önünde olması gerekir

3 yıl önce

ErenATK

Very good neden kabul etmiyo

3 yıl önce

mertmesin

Well neden olmuyor ya kafayi yicem simdi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

well bir zarftır yani fiillerle kullanılır, isimlerle (köy) değil

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.