"Güney neresi?"

Çeviri:Where is the south?

3 yıl önce

12 Yorum


F.KARA

where is the The South "T" harfi büyük olursa bir anlam kayması mı oluyor neden kabul etmez anlamadım

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

büyük/küçük harf değerlendirilmeye alınmaz, tek hatanız bu değildi muhtemelen

3 yıl önce

F.KARA

where is the The South aynen bu şekilde yazmıştım sistem hatalı der. cevabınız teşekkür ederim

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

iki tane "the" yazmışsınız :)

3 yıl önce

F.KARA

tarifi mümkün olmayan bir şaşkınlık içerisindeyim.... Teşekkür ederim :)

3 yıl önce

WhyS0Serious

iyi güldüm :D

3 yıl önce

ferdi48130

İki kere the mı kullandın çok bonkörsün :)

2 yıl önce

TraneMemme

Deyh

3 yıl önce

serdaro81

Deyh=?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ben de bilmek isterim.

2 yıl önce

ferdi48130

Bilinmeyen güney olduğu için the yazmadım kabul etti ama the da yazabilirdin dedi duo lingom.

2 yıl önce

EnesSurur

which way is the south deseydim bu doğru olur muydu ?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.