1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you miss me tonight?"

"Do you miss me tonight?"

Çeviri:Bu gece beni özlüyor musun?

December 13, 2014

21 Yorum


dersefa

hızlıda sanki "did you" diyor yavaşta ise "do you" diyor. ingilizcede bu tip şaşırtıcı ulamalar var mıdır?

February 26, 2015

polivinil

Net bir şekilde did you miss me tonight diyor. Hizli okumada hata var.

March 15, 2015

kaymakburak

Hizli versiyonda did diyor

March 31, 2015

muhendisz

hızlı okurken "did you" diyor. hatta aksanlı konuşuyor "diçyu" diyor. do ile alakası yok

May 15, 2015

ozlena

Kaçırır mısın daha anlamlı gelmişti

March 29, 2015

Serencam1

Did diyo orda yaa

July 22, 2015

can_evbasi

Özlemedi. Biz ayrildik :(

March 19, 2017

meteboz

Bu gece beni ozler misin ile bu gece beni ozluyor musun farkli anlamlar iceren cumleler neden ikisi de kabul ediliyor ?

December 13, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (özlerim) hem şimdiki (özlüyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

December 13, 2014

atakancan34

Bu gece sen beni özlüyor musun? Dedim kabul etmedi. Enteresan!

February 4, 2015

Yumu5

Hızlı seste "did you miss me tonight" dear

June 26, 2015

kedicim

sesten bende hiçç menun değilim ...

October 16, 2015

SelmanAlpd

Wallaha cumle cok sacma geldi ozluyomusun o yuzden unutyomusunu sectim beni unuttun mu vs yani bir randevu vardir onu kontrol ediyor gibi

August 8, 2016

modene1

Why isn't bu gece beni özledin mi ok?

August 14, 2016

zeynepnaz608529

Beni bu gece özlüyor musun? Kabul etmedi ya

September 2, 2017

yusuf34021

Aynı anlamlı cümleleri kabul etmiyor

October 23, 2017

AkmCanSude

_Did you... tonight?
Ne alaka?

January 23, 2019

HlyaCihangir

Hızlı seslendirmede ‘did’ olarak başlıyor ve biz yanlış yapıyoruz. Yavaşı dinlemiyoruz çoğu zaman. Lütfen kontrol.

June 23, 2019

huseyinsargin67

Kadın şöyle söylüyor: Did you miss me the night?

July 4, 2019

resul766481

Bi karar verin miss özlemekmi unutmak mı

August 9, 2019

meral409419

Bence de did you diyor

October 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.