1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you miss me tonight?"

"Do you miss me tonight?"

Çeviri:Bu gece beni özlüyor musun?

December 13, 2014

21 Yorum


dersefa

hızlıda sanki "did you" diyor yavaşta ise "do you" diyor. ingilizcede bu tip şaşırtıcı ulamalar var mıdır?


polivinil

Net bir şekilde did you miss me tonight diyor. Hizli okumada hata var.


kaymakburak

Hizli versiyonda did diyor


muhendisz

hızlı okurken "did you" diyor. hatta aksanlı konuşuyor "diçyu" diyor. do ile alakası yok


ozlena

Kaçırır mısın daha anlamlı gelmişti


Serencam1

Did diyo orda yaa


can_evbasi

Özlemedi. Biz ayrildik :(


meteboz

Bu gece beni ozler misin ile bu gece beni ozluyor musun farkli anlamlar iceren cumleler neden ikisi de kabul ediliyor ?


Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (özlerim) hem şimdiki (özlüyorum) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.


atakancan34

Bu gece sen beni özlüyor musun? Dedim kabul etmedi. Enteresan!


Yumu5

Hızlı seste "did you miss me tonight" dear


kedicim

sesten bende hiçç menun değilim ...


SelmanAlpd

Wallaha cumle cok sacma geldi ozluyomusun o yuzden unutyomusunu sectim beni unuttun mu vs yani bir randevu vardir onu kontrol ediyor gibi


modene1

Why isn't bu gece beni özledin mi ok?


zeynepnaz608529

Beni bu gece özlüyor musun? Kabul etmedi ya


yusuf34021

Aynı anlamlı cümleleri kabul etmiyor


AkmCanSude

_Did you... tonight?
Ne alaka?


HlyaCihangir

Hızlı seslendirmede ‘did’ olarak başlıyor ve biz yanlış yapıyoruz. Yavaşı dinlemiyoruz çoğu zaman. Lütfen kontrol.


huseyinsargin67

Kadın şöyle söylüyor: Did you miss me the night?


resul766481

Bi karar verin miss özlemekmi unutmak mı


meral409419

Bence de did you diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.