1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Questions about me"

"Questions about me"

Fordítás:Kérdések rólam

December 13, 2014

18 hozzászólás


nagyr44

Az miért nem jó, hogy "A kérdések rólam szólnak"?


szamandi

az : The questions are about me. Nem?


d_bryn

Mert a "Kérdések rólam szólnak" mondatban ott van egy ige is, a "szólnak", az angol mondatban viszont nincs ige, nincs cselekvés, ezért csak simán Kérdések rólam lesz a megoldás.


Paloma1377

Nekem sem fogadta el!


markoka1

Miért Kèrdések rólam a jó


Viktor844899

A helyes válasz értelmetlen


Viktor844899

Ez nem magyar mondat


TarnaiMrta

Kérdések énrólam miért nem jó?


PetrcziVik

Mert az énrólam szó nem létezik


TarnaiMrta

Kérdések magamról.


Solt101

Bocsanat de nem inkabb azt kene jelentenie, hogy: " kerdez rolam! " ? Mivel az angolban ilyenkor nem teszik ki a szemelyes nevmast.


PetrcziVik

Nen mert a felkiáltójel


Solt101

Azt hogy irom: " Kerdez rolam "?


Maminti.

He asks about me. (remélem jól gondolom) Ask = kérdez; Question = kérdés


KrisztinaGaluska

Kérdések hozzám miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.