A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Questions about me"

Fordítás:Kérdések rólam

3 éve

20 hozzászólás


nagyr44

Az miért nem jó, hogy "A kérdések rólam szólnak"?

3 éve

szamandi

az : The questions are about me. Nem?

3 éve

d_bryn

Mert a "Kérdések rólam szólnak" mondatban ott van egy ige is, a "szólnak", az angol mondatban viszont nincs ige, nincs cselekvés, ezért csak simán Kérdések rólam lesz a megoldás.

3 éve

Paloma1377

Nekem sem fogadta el!

2 éve

markoka1

Miért Kèrdések rólam a jó

3 éve

PetrcziVik

Mert

2 éve

BakoDominik

Nekem is az jó.

2 éve

Viktor844899

A helyes válasz értelmetlen

3 éve

Viktor844899

Ez nem magyar mondat

3 éve

TarnaiMrta

Kérdések énrólam miért nem jó?

2 éve

PetrcziVik

Mert az énrólam szó nem létezik

2 éve

TarnaiMrta

Kérdések magamról.

2 éve

PetrcziVik

Jha

2 éve

Solt101

Bocsanat de nem inkabb azt kene jelentenie, hogy: " kerdez rolam! " ? Mivel az angolban ilyenkor nem teszik ki a szemelyes nevmast.

2 éve

PetrcziVik

Nen mert a felkiáltójel

2 éve

Solt101

Azt hogy irom: " Kerdez rolam "?

2 éve

Maminti.
Maminti.

He asks about me. (remélem jól gondolom) Ask = kérdez; Question = kérdés

2 éve

Solt101

Köszönöm, hogy válaszoltál! Annyit hozzá tennék, hogy He/She személyes névmás nélkül, mert felszólításnál nem írják ki a He /She -t "Kérdez rólam!" Ez felszólítás.

2 éve

Maminti.
Maminti.

Először is a "Question" többeszámban van "Questions", tehát eleve nem lehet felszólító mód. (Egyébként magyarul a "kérdez" felszólító módban "kérdezZ") És én úgy gondolom, (ez nem biztos) hogy a "kérdez" (igét) inkább "ask"-al fejezik ki. Szóval a "Kérdezz rólam!" - vagy magázódva: "Kérdezzen rólam!" "Ask about me"

2 éve

Solt101

Az előző válaszomban nem a "question"-ra reagáltam, hanem a "He asks about me"-ra, amit írtál nekem. "Ask about me" Szerintem is így jó! Természetesen a " Kérdezz rólam " esetében. Köszönöm!

2 éve